کسانی که آتش اعتراضات را روشن کردند، پاسخگو باشند/ در ابتدا اعتراضات برای زمین زدن دولت روحانی راه افتاد

    کد خبر :192093

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم گفت: کسانی که اعتراض را شروع کردند اما کنترل آن از دست شان خارج شد، امروز باید پاسخگو باشند.

«سید ناصر قوامی»، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم،درباره اعتراضات اخیر گفت: برخی افراد اعتراضات را کلید زده و آتش آن را روشن کردند تا به زعم خود دولت روحانی را زمین گیر کنند اما کنترل اعتراضات از دست شان خارج شد و کار به اینجا کشید که امروز باید پاسخگو باشند.

قوامی شعارهایی که در تظاهرات سر داده شد را غیرقابل دفاع دانست و افزود: مردم مطالبات و انتقاداتی دارند. آنها از تبعیض، فساد و… خسته شده اند و دولت باید با آنها صحبت کرده و قانع شان کند.

او ادامه داد: البته این جدا از کسانی است که به جمعیت مردم نفوذ کرده و شعارهای عجیب در حمایت از رضاشاه مطرح می کردند. در حالی که خاندان پهلوی و جامعه جهانی اذعان دارند مردم ایران دیگر به گذشته باز نمی گردند و طرح این موضوعات شدنی نیست.

به گزارش برنا؛این فعال سیاسی درباره ریشه اعتراضات اظهار کرد: در دولت گذشته زمانی که مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو بودند و تورم تا مرز 50 درصد رسید، برخی مردم را به همراهی با دولت وقت هدایت و توصیه می کردند که وقتی پول نیست اشکنه بخورند یا یک وعده غذا بخورند، اما آنها تا می توانستند در این چند سال علیه دولت روحانی موضع گیری کردند و کار را به اینجا کشاندند.

قوامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به این راحتی ها حل نخواهد شد، گفت: مشکلات به این زودی حل نخواهد شد؛ همانطور که دولت های خاتمی، احمدی نژاد و حتی روحانی نتوانستند بر مشکلات اقتصادی و بیکاری غلبه کنند. کشور برای توسعه نیاز به سرمایه گذاری خارجی دارد اما شرایط در داخل برای حضور سرمایه گذاران فراهم نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید