وزارت ارتباطات محدودسازی دسترسی به اینترنت و اینستاگرام را رد کرد

    کد خبر :18579

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرهایی درباره محدودسازی دسترسی به اینترنت و صفحه های اینستاگرام مربوط به یک خواننده یا یک خبرگزاری را تکذیب کرد.شبکه پیام رسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) نوشت: در چند روز گذشته خبرهای مختلفی توسط رسانه های مخالف دولت درباره اعمال محدودیت دسترسی به اینترنت و صفحات اینستاگرام تولید و پخش شده است؛ از صفحه یک خواننده گرفته تا صفحه یک خبرگزاری.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هر گونه صافی گذاری (فیلتر) این صفحات را تکذیب می کند و از نظر فنی حذف اکانت از طریق صافی گذاری (فیلترینگ) امکان پذیر نیست.
با توجه به ابراز نظرهای غیرفنی و به دور از واقعیت برخی مسئولان امیدواریم این موضوع یک نمایشنامه سیاسی برای تخریب فعالیت های دولت نباشد.
در پایان دوباره هرگونه دخالت وزارت ارتباطات در ایجاد محدودیت در دسترسی به این صفحات بشدت تکذیب و تاکید می شود وزارت ارتباطات امین همه مردم ایران است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد «به طور طبیعی این تهمت ها پس از برگزاری شکوهمند انتخابات پیگیری حقوقی می شود و گزارش آن به استحضار مردم می رسد».
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس دهم شورای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید