تیم ملی تشنه بازی کردن با عربستانی‌ها است/ آنها را دورقمی می‌کنیم و به خانه می‌فرستیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
    کد خبر :173324

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: فوتسال ایران قدرت بلامنازع آسیاست و تیم ملی تشنه بازی کردن با تیم ملی عربستان است که یک بار دیگر این تیم را دو رقمی و با تحقیر هر چه بیشتر به عربستان بفرستند.
قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های 2018 فوتسال آسیا در چین تایپه قرعه‌کشی شد و تیم ملی ایران در گروه C با تیم های ملی میانمار، عراق و چین همگروه است.

امروز سایت فوتسال پلنت، یکی از سایت های رسمی فوتسال آسیا که در گروه C نام عربستان را به این گروه اضافه کرد تا با توجه به درگیری های ورزشی و سیاسی بین ایران و عربستان، برای ملی پوشان کشورمان حاشیه سازی کرده و برای ما مشکلات بتراشد.

عباس ترابیان در این باره واکنش نشان داد و گفت: طبق آخرین ایمیل و بررسی‌هایی که انجام دادم تا الان از طرفAFC چیزی در رابطه با این موضوع به فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

وی در ادامه گفت: به نظر من سایت فوتسال پلنت که یکی از سایت های معتبر خبری فوتسال در آسیا است و در این رابطه اشتباه کرده است. به این دلیل که تعداد شرکت کننده‌ها در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص و ۱۶ تیم است و در ۴ گروه ۴ تیمی این بازیها قرار است در چین تایپه برگزار شود و اگر AFC تصمیم به انجام چنین کاری بگیرد باید با اعضای هئیت رئیسه کمیته فوتسال در آسیا هماهنگ کنند و طی صحبتی که صبح با کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا داشتم وی عنوان کرد که اصلا چنین چیزی نشدنی است و من هم اطلاع ندارم.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت:فوتسال ایران قدرت بلامنازع در آسیاست و حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد تیم ملی فوتسال ایران تشنه بازی کردن با تیم‌ ملی عربستان است تا بار دیگر همچون بازی‌های جام ملت‌های گذشته این تیم را دو رقمی کند و به عربستان بفرستد.

وی افزود: من به شخصه این جسارت را در فوتسال عربستان نمی‌بینم که بتوانند برای تیم ملی قدرت نمایی کند و در صورتی که AFCاین کار را بکند ما بار دیگر این تیم را با تحقیر هر چه بیشتر به عربستان می فرستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این خبر صحیح است که فدراسیون فوتبال بابت کفپوش سالن تیم ملی هزینه زیادی متقبل شده است، گفت: همیشه AFCدر هر جا که بازی رسمی برگزار می‌کند طبق قراردادی که با شرکت فرانسوی گرفولر دارد کفپوش را به صورت امانت در هر جا که بازی قرار است برگزار شود نصب و بعد از پایان مسابقات آن را جمع‌آوری می‌کنند. اما این بار بعد از پایان مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها در تبریز فدراسیون فوتبال با مذاکره‌ با AFC توانست این کفپوش را با مبلغی کمتر از شرکت فرانسوی خریداری کند.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به سؤال دیگری که علت عدم حضور شما در جلسه‌ای که شب گذشته با حضور ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال و .. در مورد دعوت وحید شمسایی به تیم ملی برگزار شود چه بود،‌گفت: من اصلا از این موضوع اطلاع ندارم و الان که شما گفتید اطلاع پیدا کردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید