استعفای مدیرعامل، سکوت وزارت ورزش/ گزینه ها روی میز است!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵
    کد خبر :170878

به دنبال استعفای محمد جمشيدی از مديرعاملی صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش اين صندوق در وضعيت بلاتكليفی به سر می‌برد.
صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به عنوان گلوگاه اقتصادی حوزه ورزش، وضعیت نامشخصی دارد. جمشیدی یکشنبه هفته گذشته نامه استعفای خود را به وزارت ورزش‌وجوانان ارائه کرده، اما سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هنوز تصمیمی در رابطه با مدیریت صندوق حمایت نگرفته است.

این در حالی است که علیرغم پیگیری رسانه‌ها، وزارت ورزش هم پاسخی در این رابطه نمی‌دهد و جای سوال است که چرا وزیر ورزش پس از گذشت بیش از یک هفته از استعفا تصمیمی در رابطه با مدیریت جدید صندوق نمی‌گیرد.

با توجه به اعلام کناره‌گیری جمشیدی و برای جلوگیری از بروز مشکلات در خدمات رسانی به پیشکسوتان و قهرمانان، انتظار می‌رود وزیر ورزش هر چه زودتر تکلیف صندوق حمایت را مشخص کند.

شنیده ها حکایت از آن دارند که برخی نهادها با زیر فشار گذاردن وزیر ورزش قصد دارند او را وادار کنند تا محمد خرم مشاور امور ایثارگران را به عنوان مدیرعامل صندوق منصوب کند. این در حالی است که خرم, نه مدیری ورزشی به شمار می آید و نه اقتصادی! از سوی دیگر فرهاد طلوع کیان رئیس سابق فدراسیون زورخانه ای یکی دیگر از گزینه های معرفی شده برای این پست است.

به گزارش  فارس، گزینه‌های دیگری هم برای مدیرعاملی صندوق حمایت مطرح شده‌اند، اما اینکه سلطانی‌فر کدامیک را انتخاب کند، معلوم نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید