زائر فراموشی گرفته اربعین را شناسایی کنید

    کد خبر :155592

سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) یکی از زائران که مرد جوانی بود در حادثه تصادف به شدت مجروح و از طریق اورژانس جاده ای از مهران برای مداوا به بیمارستان حضرت امام(ره) شهرستان ایلام منتقل شد.

به گزارش افکارنیوز، جوانی که در ایام اربعین حسینی در جاده مهران در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب دیده، حافظه و قدرت تکلم خود را از دست داده و پلیس با انتشار عکس وی از کسانی که او را می‌شناسند خواسته تا در تماس با ۱۱۰ مقدمات بازگرداندن وی به خانواده‌اش را مهیا کنند.

سرهنگ قدرت حیدری زاد با اعلام وضعیت این مرد جوان در تشریح وضعیت وی گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) یکی از زائران که مرد جوانی بود در حادثه تصادف به شدت مجروح و از طریق اورژانس جاده ای از مهران برای مداوا به بیمارستان حضرت امام(ره) شهرستان ایلام منتقل شد.

وی افزود: مرد جوان در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت اما پزشکان دریافتند که او دچار فراموشی و عدم تکلم شده و نمی تواند با کسی ارتباط برقرار کند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به وضعیت جوان ناشناس که در حال حاضر در بیمارستان بستری است، گفت: به علت همراه نداشتن مدارک هویتی و نبود فرد دیگری به عنوان همراه و از طرفی ناتوانی وی در تکلم و فراموشی حافظه، تا کنون پلیس موفق به شناسایی این مرد جوان نشده است.

حیدری زاد گفت: با عنایت به اینکه ممکن است خانواده این جوان ناشناس، دل نگران ، چشم به راه و منتظر باشند، از عموم مردم درخواست می شود در صورت شناسایی این شخص بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس بگیرند تا هرچه زوتر این جوان به خانواده اش بازگردانده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید