روحانی تهران را به مقصد سوچی ترک کرد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸
    کد خبر :154383

رئیس جمهور گفت: مبارزه تهران با گروه های تروریستی در منطقه تا ریشه کنی آنها ادامه می‌یابد.
حسن روحانی رئیس جمهور، صبح چهارشنبه در فرودگاه مهراباد و پیش از ترک تهران به مقصد سوچی در روسیه به منظور شرکت در نشست سه جانبه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه گفت: ما در منطقه دنبال تعامل و نه تقابل هستیم.

روحانی بیان داشت: تصمیم جمهوری اسلامی در این منطقه از اول هم بر این مساله بوده که تروریسم به عنوان ابزار در این منطقه، تغییر مرزهای جغرافیایی در این منطقه و دخالت قدرت‌های خارجی بویژه آمریکا و صهیونیست‌ها در این منطقه ناموفق خواهد بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ما به دنبال تشنج در منطقه نیستیم اظهار داشت: آمریکا‌یی‌‌ها، صهیونیست‌ها و متاسفانه برخی از کشور‌هایی که حاکمانشان تازه به دوران رسیده هستند و تحت تاثیر القائات آن‌ها قرار گرفته‌اند به دنبال تشنج در منطقه هستند.

به گزارش نامه نیوز، وی آینده سوریه را نه در دست قدرت‌های خارجی بلکه در اختیار مردم سوریه دانست و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر خلاف آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال تشنج در منطقه نیست، تصریح کرد: پایه های تروریسم در عراق و سوریه فرو ریخته است و مبارزه تهران با گروه های تروریستی در منطقه تا ریشه کنی آنها ادامه می‌یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید