گل محمدی: تیم های آکادمی باشگاه نفت در چمن بزرگراه ها تمرین می کنند!/ وزارت نفت باشگاه را باید در اختیار بگیرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۹:۳۲
    کد خبر :141370

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: وضعیت باشگاه نفت تهران تاسف بار شده و تیم های پایه آنها در چمن کنار بزرگراه ها تمرین می کنند.

به گزارش فارس، رضا گل محمدی در مورد وضعیت باشگاه نفت تهران در گفت و گو با رادیو ورزش، اظهار داشت: مشکل ما در مساله این باشگاه بحث واگذاری است و در زمان واگذاری به آقای جهانیان تاکید کردیم باید تضمین های لازم گرفته شود و به همین دلیل مجوز یک ماهه موقت به ایشان دادیم. قرار بود جهانیان در سه بخش، بحث مالیات، بدهی های گذشته به بازیکنان و کادرفنی و پرداخت های لازم به استادیوم تختی اقدام های لازم را انجام بدهند. مالک باشگاه اگر بحث بدهی های کادرفنی و بازیکنان را انجام می داد بحث حضورش در آسیا هم انجام می شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه جهانیان بارها مدعی شده بود بدهی ها را پرداخت کرده ایم، اظهار داشت: چندین مرتبه گفته ام برای یک مربی برای حضور روی نیمکت تیم باید شرایطی داشته باشد و دوره های لازم را بگذارند. مدیریت باشگاه ها هم باید این شرایط را داشته باشند نه اینکه یک نفر با داشتن صرفا پول مدیر یک باشگاه شود. این آقایان از سه بندی که قرار بود انجام بدهند، فقط در مورد مالیات مجوز گرفته اند وآن را به تعویق انداختند و بند دو سه انجام نشده است. . شرایط باشگاه نفت مایه تاسف است تیم های آکادمی این باشگاه در چمن بزرگراه ها در حال تمرین است و یک ریال از بدهی های کادرفنی هم پرداخت نشده است. ما با مجوز موقت فرصت داشتیم که مالکیت باشگاه را مورد بررسی قرار بدهیم و به همین دلیل اعلام کردیم مالک باشگاه را موسسه نفت تهران می دانیم و نفت باید تعیین تکلیف شود.

گل محمدی تصریح کرد: نفت در تمام ایران به مسئولیت های اجتماعی خودش عمل می کند، چرا مردم تهران از پوشش حمایتی نفت محروم شوند؟ استان تهران آلوده ترین استان تهران است و مضرات نفت و آلودگی هایش به مردم تهران رسیده است. چرا نباید از پوشش نفت در این تیم محروم شوند. نفت در تمام ایران کمک می کند و از زنگنه وزیر محترم نفت می خواهیم که باشگاه نفت را دوباره تحت پوشش بگیرند تا با پیش بینی و دقت عمل بهتری باشگاه نفت واگذار شود. زنگنه کمک کند. وزارت نفت تیم هایی مثل پتروشیمی گچساران، نفت آبادان را دارند.

مدیر کل تربیت بدنی تهران در مورد حذف نفت از آسیا ، گفت: با توجه به اطلاعاتی که داشتم آقای مهدی در فدراسیون اعلام کرد اطلاعات و مدارکی از نفت دریافت نکرده ایم من هم تا دیروز اطلاع داشتم مدارکی ارسال نشده است . اعلام کردیم مالک باشگاه نفت را به رسمیت نمی شناسیم. موسسه باشگاه نفت صاحب این باشگاه است و رئیس این موسسه هم سلحشور معاون محترم وزیر است.

وی در مورد اینکه وزیر نفت اعلام کرده تمایلی به تیمداری ندارد، گفت: دکتر زنگنه مسئولیتی دارند و اگر باشگاه را نخوهند هم شرایطی دارد. ضمن اینکه از دادسرای دیوان رسانه نامه داریم که ما را از انتقال جلوگیری سهام باشگاه نفت منع کرد و آنها باید پاسخگوی ممراجع قضایی هم باشند.

وی با اشاره به برگزاری یک جلسه در مورد آخرین وضعیت باشگاه نفت گفت: امروز ساعت 12 ظهر در دفتر سلحشور جلسه ای برگزار می شود و امیدواریم باشگاه نفت به وزارت نفت برگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید