اولین مرحله از تمرینات تیم ملی بوچیا از فردا آغاز می‌شود

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
    کد خبر :138593

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی بوچیا برای آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان امارات از فردا (14 آبان) آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، بازی‌های پاراآسیایی جوانان آذر ماه سال جاری به میزبانی امارات برگزار می‌شود که اولین مرحله از تمرینات تیم ملی بوچیا برای آمادگی حضور در این مسابقات از فردا (14 آبان) آغاز می‌شود و تا 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرستی این اردو در بخش بانوان بر عهده معصومه شجاعی و در بخش مردان بر عهده احمد شکری است. ملی پوشان بوچیا امروز وارد تهران می‌شوند.

عطیه هادیلو، نگین محبی، لیلا موسوی امین، ابوالفضل سعادتی، علیرضا صفری (زنجان)، ندا عبدالغلامی، محمدحسین رجبی (اصفهان)، علیرضا عنصرودی (آذربایجان شرقی)، علی حضرتی، میلاد بقایی (آذربایجان غربی)، زهرا بالازاده (گیلان)، بهروز بربرمقدم (خراسان رضوی) و برهان کوهکن (تهران)، 13 ورزشکار دعوت شده به این اردو هستند که از عصر امروز وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

تمرینات این ملی‌پوشان از 14 آبان زیر نظر سید مجید موسوی، سرمربی تیم ملی، پریسا خوئینی، مربی تیم ملی برگزار می‌شود و فرحناز قاسمی و سید کمال‌الدین هاشمی نیز به عنوان همراه فنی در کنار ملی‌پوشان حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید