سرنوشت بازی نفت و سپاهان به کمیته انضباطی کشیده شد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷
    کد خبر :126978

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به دنبال نیمه‌تمام ماندن بازی بین دو تیم نفت و فولاد سپاهان گفت: سرنوشت نتیجه این بازی را کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد.
مرادکرمی یرامون مشکلات پیش‌آمده در بازی نفت و فولاد اظهار کرد: در آخرین بازی هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال، بازی بین دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان نیمه‌تمام باقی ماند. در دقیقه ۲۳ نیمه دوم، یکی از بازیکنان تیم سپاهان حرکتی را به سمت تماشاچیان انجام داد که این مسئله باعث شد تماشاچیان تحریک شوند و بطری آب به سمت زمین پرتاب کنند. در نهایت تیم سپاهان از زمین بازی خارج شد و بازی نیمه‌تمام ماند.

وی افزود: با اتفاقی که رخ داد، سرنوشت نتیجه این بازی به دست کمیته انضباطی است و این کمیته در خصوص مسائل پیش آمده و نتیجه بازی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال پیرامون اتفاقات هفته چهارم لیگ نیز گفت: سرمربی تیم نیروی زمینی به دلیل اعتراض به داور و میز داوران، کارت قرمز دریافت کرد و یک جلسه از حضور و همراهی در کنار تیمش محروم شد که این محرومیت را این هفته پشت سر گذاشت. در خصوص درگیری بین تماشاچیان تیم نفت و نیروی زمینی نیز هفته جاری در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

مرادکرمی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده لیگ برتر هندبال مردان به تعویق می‌افتد و تعطیل خواهد شد، گفت: این مسئله صحت ندارد و لیگ برتر طبق برنامه تا پایان دور رفت دنبال خواهد شد؛ تنها بازی معوقه هفته اول نیز روز پنجم آبان ماه بین دو تیم پتروشیمی مارون و نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود. در پایان دور رفت، لیگ تعطیل شده تا تیم نفت راهی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شود و بعد از آن مسابقات لیگ دوباره به سر جای خود برمی‌گردد.

وی در ادامه به تعویق رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان نیز اشاره کرد و گفت: قرار بود مسابقات بانوان از چند روز گذشته آغاز شود اما به دلیل مشکلات مالی تیم‌ها و انصراف دو تیم، تصمیم بر این شد تا یک هفته مسابقات را به تعویق بینداریم. تیم‌های هندبال هدف‌پویان جوان قم و هیأت هندبال فارس از حضور در لیگ برتر بانوان انصراف دادند. فدراسیون و هیأت‌های قم و فارس برای حضور این دو تیم تلاش کردند اما به جایی نرسید.

مرادکرمی در پایان خاطرنشان کرد: به جای تیم هیأت هندبال فارس، تیم بهمن بهبهان به لیگ برتر بانوان اضافه شد و تاکنون حضور هفت تیم در رقابت‌ها قطعی است. در حال بررسی شرکت هشتمین تیم در لیگ برتر هستیم و باید منتظر پاسخ این تیم بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید