جزییات رسیدگی به پرونده امام موسی صدر در مجلس

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۹:۰۳
    کد خبر :118677

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: باید تا پایان تکمیل تحقیقات و رسمیت یافتن اطلاعات از وضعیت امام موسی صدر از اظهار نظرهای شخصی خودداری شود.

«محمد جواد جمالی نوبندگانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت رسیدگی به پرونده امام موسی صدر در کمیته تخصصی گفت: ما در کشور دو پرونده در رابطه با مفقودین داریم. یک پرونده برای آقای متوسلیان و همراهان ایشان و دیگری پرونده امام موسی صدر است.

او ادامه داد: متاسفانه اخبار ضد و نقیضی در رابطه با این مفقودین منتشر می‌شود. بعضی می‌گویند این افراد زنده هستند و عده ای حرف دیگری می‌زنند. به نظر من اظهار نظر پیرامون این افراد بدون اینکه اطلاعات دقیقی وجود داشته باشد، کاملا کار اشتباهی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه “باید احساسات خانواده این افراد را در نظر گرفت” تصریح کرد: خبرهای متضاد می‌تواند تاثیر بدی بر آن‌ها داشته باشد و از نظر اخلاقی درست نیست.

او با تاکید بر اینکه “وقتی اعلام کنیم که فرد مفقود شهید شده است، خیال دولت متهم برای پاسخگویی راحت می‌شود” گفت: به نظر من باید تا پایان تکمیل تحقیقات و رسمیت یافتن اطلاعات از اظهار نظرهای شخصی خودداری شود.

جمالی نوبندگانی در خاتمه گفت: این که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کمیته‌ای تشکیل داده برای بررسی وضعیت امام موسی صدر به این دلیل است که این موضوع به طور کلی فراموش نشود و این پرونده تحت الشعاع جریانات سیاسی قرار نگیرد و زنده بماند. وظیفه ما است که جریان را به فراموشی نسپاریم اما از اظهار نظر شخصی بپرهیزیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید