عرضه محصولات رنو با جعبه‌دنده جدید در شرکت پارس خودرو

    کد خبر :112276

شرکت پارس خودرو اعلام کرد از این پس محصولات رنو با کلاچ هیدرولیک و جعبه‌دنده پیشرفته JHQ، به بازار عرضه خواهند شد.

پژمان شادچهره، مدیر مهندسی محصول شرکت پارس خودرو، با اعلام این مطلب که جعبه‌دنده‌های JHQ به‌عنوان نسل جدید جعبه‌دنده‌های دستی در جهان به شمار می‌رود و در مقایسه با جعبه‌دنده‌های قدیمی JH3 مزایای زیادی دارد؛ از برنامه شرکت پارس خودرو جهت تولید محصولات خانواده رنو با جعبه‌دنده‌ پیشرفته JHQ خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به استفاده بیشتر خودروسازان مطرح جهانی از کلاچ‌های هیدرولیک در خودروهای با جعبه‌دنده دستی، افزود:

با توجه به مزایا و سهولت رانندگی با کلاچ‌های هیدرولیک، شرکت پارس خودرو نیز در راستای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان خود، از این پس تمامی محصولات خانواده رنو را با کلاچ هیدرولیک به بازار عرضه خواهد کرد. نگهداری آسان‌تر، طول عمر بیشتر جعبه‌دنده، بازدهی بیشتر، مصرف کمتر روغن جعبه‌دنده و کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی ناشی از مصرف روغن از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این نوع کلاچ‌ها در مقایسه با کلاچ کابلی است.

مدیر مهندسی محصولات شرکت پارس خودرو با اشاره به عملکرد بهتر پدال کلاچ و تعویض دنده‌ی راحت‌تر از جمله دیگر مزایای کلاچ هیدرولیک است؛ اظهار داشت:

از ابتدای مهرماه سال جاری، خودروی تندر90 و از ابتدای دی‌ماه، خودروهای ساندرو دستی و پارس تندر با کلاچ هیدرولیک تولید و عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که خودروی ساندرو استپ‌وی دستی تولیدی شرکت پارس خودرو پیش از این با جعبه‌دنده JHQ تولید و به مشتریان عرضه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید