حاجی بابایی به نفع قالیباف کنار کشید؟

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰
    کد خبر :717921

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم، درباره شایعه کناره‌گیری‌اش در لحظات پایانی انتخابات هیئت رئیسه مجلس به نفع قالیباف و حضورش در جایگاه نایب رئیس اول، گفت: این موضوع اصلا معنا ندارد. اگر به دلیل تغییر جلسه دیروز این موضوع مطرح شده، باید بگویم که جلسه دیروز را به دلیل اینکه از یک سو با برنامه آقای قالیباف تداخل داشت و از سوی دیگر جلسه فراکسیون از پیش برنامه‌ریزی و تعیین شده بود، ناچارا تغییر دادیم.

وی در گفتگو با ایلنا تصریح کرد: امیدوارم که همه این کار‌ها و اقدامات در جهت تبیین مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد، اما هر تعبیر دیگری از این جلسات انجام شود، تعبیر درستی نیست و به نفع کسی کناره‌گیری نمی‌کنم.

حاجی‌بابایی درباره رایزنی‌های انجام شده با میرسلیم درباره کناره‌گیری به نفع خودش، خاطرنشان کرد: قرار نیست من با همه صحبت کنم که به نفع من کنار بکشند، هر کسی مسئول خودش و جایگاهی دارد، است.

وی خاطر‌نشان کرد: ما همیشه با آقای میرسلیم جلسه داشته‌ایم، اما اینکه من برای کناره‌گیری به نفع خودم با ایشان رایزنی کنم، نبوده است. اما تفاهم‌هایی بین من و آقایان حسینی و نیکزاد صورت پذیرفته است. جناب میرسلیم هم شخصیت بسیار بارز، عزیز و گرانقدری است که هر طور که صلاح بدانند، عمل می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید