اتهام تند ژرار هولیه به PSG و مارسی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵
    کد خبر :715114

در حالی که بسیاری از لیگ های اروپایی به دنبال به پایان رساندن رقابت های این فصل هستند، با توجه به دستور دولت فرانسه برای تعطیلی رقابت های ورزشی تا ماه سپتامبر، رقابت های لیگ 1 نیمه کاره به پایان رسید و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان این فصل معرفی شد و مارسی هم به عنوانن نایب قهرمانی رسید.

این در حالی است که لیون به عنوان یکی از بزرگترین بازنده های این تصمیم، با قرار گرفتن در رتبه هفتم، برای اولین بار از سال 1997، نتوانست به رقابت های اروپایی راه پیدا کند.

اکنون هولیه که بین سال های 2005 تا 2007، هدایت لیون را برعهده داشت و با این تیم دو بار قهرمان لیگ 1 شد، ادعا کرد که پی اس جی و المپیک مارسی با همکاری هم، باعث نیمه کاره ماندن رقابت های این فصل شدند.

او که اکنون مشاور ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون است، به تلویزیون رسمی این باشگاه گفت:” اتحادی بین پی اس جی و المپیک مارسی شکل گرفت که ضربه سختی زد. در این اتحاد، توافقی بین دوستان شکل گرفت و فکر می کنم مهمتر از همه، این نقشه ای برای حذف لیون بود.

به گزارش ورزش سه،روی این نقشه سرپوش گذاشته خواهد شد زیرا دولت فرانسه هم در آن نقش داشت. من همه کنفرانس های مطبوعاتی امانوئل مکرون و ادوارد فیلیپپ (نخست وزیر)، را دنبال کردم و آنها هرگز در مورد ورزش صحبتی نکردند.

و تنها در پایان، خیلی شانسی، گفته شد که لیگ 1 نمی تواند از سر گرفته شود. این اولین بار بود که آنها در مورد ورزش حرف می زدند. برای من این خیلی عجیب بود.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید