گواردیولا: وقتی بارسا یا رئال پشت در یک باشگاه سبز می‌شوند، باید لرزید

  • ورزشی
  • شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹
    کد خبر :689460

مهاجم ۲۵ ساله انگلیسی که تا سال ۲۰۲۳ با سیتیزن‌ها قرارداد دارد، ۱۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را با عنوان «باشگاه شگفت انگیز» توصیف کرد.

علاوه بر این، استرلینگ با پیراهن سیتی روی یک شانه و پیراهن رئال روی شانه دیگرش برابر دوربین‌های ظاهر شد.

سیتی و رئال هفته آینده در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و از این رو، زمانبندی این گفت‌وگو کمی ابهام برانگیز شد آن هم از سوی یک نشریه اسپانیایی معتبر.

استرلینگ یکی از دارایی‌های کلیدی سیتی محسوب شده و در صورتی که باشگاه انگلیسی نتواند رای یوفا را مبنی بر محرومیت ۲ ساله از حضور در لیگ قهرمانان برگرداند، آینده وی در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

در این بین، گواردیولا در این خصوص اظهار داشت: همه باشگاه‌ها باید بدانند زمانی که رئال یا بارسا زنگ آنها را به صدا در می‌آورند، باید به خود بلرزند چون در مخمصه افتاده اند.

وی ادامه داد: بارسا و رئال به احتمال زیاد قدرتمندترین تیم‌ها از حیث تاریخ و فوتبال هستند و این موضوع طبیعی و قابل درک است.

اما سرمربی سیتی در خصوص عوض شدن مسیر استرلینگ نگرانی ندارد.

وی در ادامه گفت: تعهد استرلینگ را در تک تک روزهایی که برای سیتی بازی کرده است، دیده‌اید. او در تمام بازی‌ها چه از لحاظ دفاعی و چه در فاز هجومی متعهد است بنابراین او یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب شده و طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ تعهد وی را هدف بگیرند.

گواردیولا افزود: نمی‌دانم که آیا بارسا یا رئال با مدیر برنامه او تماس می‌گیرند یا خبر اما در مورد تعهد وی هیچ شکی ندارم.

مرد اسپانیایی که تیمش هم اکنون در فاصله ۲۲ امتیازی صدرنشین لیگ جزیره یعنی لیورپول جای دارد، بار دیگر تمایل خود را برای ماندن در ورزشگاه اتحاد تصریح کرد و گفت: با بازیکنان استثنایی کار می‌کنم و این احساس را دارم که آنها ۱۰۰ درصد به باشگاه تعهد دارند. می‌دانم کار کردن با من و ما کار سختی است اما از بودن در اتحاد خوشحالم.

به گزارش ایرنا،با وجود محرومیت ۲ ساله از حضور در لیگ قهرمانان، گواردیولا از بودن در سیتی رضایت داشته و قصد دارد تا مذاکرات خود را در مورد تمدید با «خلدون المبارک» مالک باشگاه آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید