کارآگاه چهری خبر داد

دستگیری ۲ سارق مسافرنما/۶ مالخر اموال سرقتی دستگیر شدند

  • حوادث
  • دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۳
    کد خبر :667922

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق مسافر نما که از رانندگان مسافرکش سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰ شب چهارم آبان ماه سال جاری خانم میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کرد که خودرو و اموالش توسط دو مرد جوان که مسافرش بودند، سرقت شده است. پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و برای شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

 

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه سوم به کارآگاهان، گفت: با ماشین شخصی ام مسافر کشی می‌کنم تا اینکه در ساعت ۱۰ شب چهارم آبان ماه، دو مرد جوان را به مقصد اتوبان یادگار امام (ره) سوار بر خودرو کردم. در طول مسیر با تهدید مسافران مجبور به توقف خودرو شدم و ۲ مسافر جوان خودرو و وجوه نقدی که در داخل خودرو بود، سرقت و به سرعت از محل گریختند.

 

چهری در ادامه گفت: تحقیقات برای کشف خودروی سرقتی و شناسایی سارقان، ادامه داشت تا اینکه در پنجم آبان ماه مأموران گشت کلانتری ۱۲ نسیم شهر شهرستان بهارستان، هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق به کشف خودروی مسروقه می‌شوند و هر دو سارق به نام‌های “رضا ۳۲ ساله” و “قادر ۳۴ ساله” دستگیر و به پایگاه سوم منتقل می‌شوند.

 

به گزارش مهر ،این مقام پلیسی با اشاره به اینکه هر ۲ سارق به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: هر ۲ سارق به ۴۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر در طول شش ماه اخیر اعتراف کردند و اظهار داشتند، به اتفاق هم در محدوده‌های غرب تهران پرسه می‌زدیم و به عنوان مسافر سوار بر خودروها می‌شدیم و با تهدید از رانندگان مسافرکش، اموالشان را سرقت می‌کردیم و اموال سرقتی را به افرادی در محدوده فرحزاد می‌فروختیم و پول آن را صرف خرید مواد مخدر و هزینه‌های زندگی می‌کردیم.

 

چهری با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی ۶ تن از مالخران اموال سرقتی شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند، گفت: متهمان پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه سوم هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید