انتصابات جدید در شهرداری

    کد خبر :656214
انتصابات جدید در شهرداری

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که شهردار تهران قصد انتصاب سه مدیر در مجموعه شهرداری را دارد.

 

محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران؛ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز جلسه هم اندیشی با شهردار تهران داشتیم که در این جلسه شهردار تهران در مورد برخی انتصابات صحبت کردند و پیشنهادات خود را با اعضای شورا در میان گذاشتند.

 

وی با بیان این که شهردار تهران برای سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی و معاونت امور مناطق گزینه‌هایی در نظر گرفته بود که با اعضای شورای شهر در میان گذاشت، گفت: حناچی معتقد است که در انتصابات به جای آن که از بیرون شهرداری افرادی را انتخاب کنیم می‌بایست مدیران از داخل شهرداری انتخاب شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارتباطی با مصاحبه‌ی اخیرش در مورد فروش صندلی‌ها دارد؟ گفت: فکر نمی‌کنم این جا به جایی ربطی به موضوع بی آر تی داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، حناچی در ادامه پیشنهاداتی در خصوص بهبود سیتسم حمل و نقل داشت و عنوان داشت که می‌توانید به سمت استفاده از تراموا یا اتوبوس برقی برویم و حتی برای خیابان‌های ولیعصر و محدوده بازار نیز عنوان کرد که سیستم تراموا می‌تواند پاسخگو باشد اما از آنجا که نظر اعضا متفاوت بود عنوان شد که موضوع تراموا به صورت تخصصی بررسی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید