کمر پروژه‌های بزرگ رها شده تهران امسال شکسته می‌شود

    کد خبر :655822
کمر پروژه‌های بزرگ رها شده تهران امسال شکسته می‌شود

صبح امروز فاز 1 بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول دو کیلومتر افتتاح شد.

 

صبح امروز در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، محمدی شهردار منطقه 15 با بیان اینکه امروز برای چهارمین بار یک پروژه دیگر در منطقه 15 افتتاح می‌شود، گفت: تا کنون 80 پروژه در منطقه 15 افتتاح شده است که علی رغم شرایط مالی باید از شورای شهر و شهرداری با تخصیص بودجه مناسب به این منطقه تشکر کنیم.

 

وی با بیان اینکه پروژه شهید نجفی رستگار 10 سال پیش آغاز شد؛ اما به دلیل مشکلات مالی و همچنین طولانی شدن روند تملک معارضین اجرای این پروژه زمانبر شد و موجب نارضایتی مردم به ویژه اهالی محله مشیریه شد، گفت: 1000 میلیارد تومان بابت رفع 28 هزار متر معارض روی این پروژه هزینه شد و برای تکمیل این پروژه تنها 11 معارض مانده است که در حال توافق با مالکین هستیم.

 

وی با بیان اینکه با افتتاح این بزرگراه رینگ ترافیکی جنوب تکمیل می‌شود و ترافیک ورودی بزرگراه امام رضا که 11 درصد ترافیک ورودی به تهران است و همچنین ترافیک بسیج کاهش می‌یابد، گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کل پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار را افتتاح کنیم.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر نیز با بیان اینکه تا کنون حدود 100 میلیارد تومان بابت رفع معارضین هزینه شده است، گفت: فقط برای افتتاح فاز1 این بزرگراه 110 میلیارد تومان هزینه شده است و امیدواریم تا پایان سال فازهای بعدی نیز به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: زیرگذر گیشا تا پایان سال افتتاح خواهد شد و این در حالیست که زیرگذر استاد معین نیز تا دهه فجر افتتاح می‌شود و اگر معارضین پروژه شهید بروجردی نیز رفع شود این پروژه را نیز می‌توانیم تا پایان سال به افتتاح برسانیم و می‌توانیم بگوییم که کمر پروژه‌های بزرگ رها شده امسال شکسته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید