هافبک بارسلونا در لیست خرید کونته

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳
    کد خبر :637130

آنتونیو کونته برای تقویت اینتر بازیکنی از خط میانی بارسا را در صدر لیست خریدش قرار داده و از سران باشگاه خواسته هر طور شده او را به خدمت بگیرند.

 

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا، مشتاق جذب بازیکنانی از تیم فوتبال بارسلونا است. این بازیکنان ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال هستند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت البته خبر داده که گزینه اول سرمربی بزرگ ایتالیایی برای ماه ژانویه برخلاف تصورات ویدال است، نه راکیتیچ که از مدت‌ها قبل صحبت از پیوستن احتمالی‌اش به اینتر یا منچستریونایتد به میان بود.

 

سرمربی سابق چلسی درصدد است تیمش را در ماه ژانویه تقویت کند و ویدال که در زمان مربی‌گری در یووه با او کار کرده بود را بهترین گزینه برای تیمش می‌داند.

 

به گزارش مهر، کونته به دنبال هافبکی فیزیکی و با قدرت دوندگی بالا است که بتواند به یک سوم دفاعی حریف نفوذ کند. او همچنین به دنبال جذب یک وینگ‌بک هم هست که طبق ادعای مطبوعات اولین گزینه‌اش برای این پست دارمیان است. بعد از این دو بازیکن او بازیکنی با مشخصات روملو لوکاکو برای خط حمله تیمش می‌خواهد.

 

هرچند اینتر آماده پرداخت مبالغ سنگین برای بازیکنان مد نظرش نیست و بیشتر تمایل دارد بازیکنان مد نظرش را به طور قرضی و با شرط خرید به خدمت گیرد.

 

اولین گزینه کونته البته ویدال است و از سران باشگاه خواسته هر طور شده او را برایش به خدمت گیرند. از آنجایی که ویدال گزینه چهارم ارنستو والورده برای استفاده در خط میانی بارسلونا است، بعید نیست که خیلی زود با پیوستن این بازیکن به اینتر موافقت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید