حضور ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه تاسیسات

    کد خبر :630243

هیجدهمین نمایشگاه  بین اللملی صنعت تاسیسات در راستای اهداف استفاده از فرصت ها و بسط رونق تولیدات داخلی و صادرات کالای ایرانی با هدف تقویت و گسترش تبادلات تجاری و زمینه سازی سرمایه گذاری و به نمایش گذاشتن آخرین قابلیت های فنی ،مهندسی نو آوری های جدید برگزار می گردد. این نمایشگاه به نوعی پیوند دهنده صنعت ،فناوری ها و دانشگاه است و دانشگاهیان با ظرفیت علمی و تحقیقاتی حضور سازنده و گسترده ای در این نمایشگاه دارند و فرصتی کم نظیر فراهم شده برای فعالان صنعتی ،تولیدکنندگان و دانشگاهیان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی درحاشیه این مراسم که با حضور مهندسان و متخصصان داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت تاسیسات برگزار شد از مشارکت و حضور ۱۵۰ شرکت فعال صنعتی دانش بینان با رونمایی از آخرین تولیدات و ارقام صنعتی خبر داد.

بهمن حسین زاده با اشاره به تلاش برای ارتقای کیفیت نمایشگاه های در شرایط تحریمی گفت:از فرصت تحریم ها و لغو واردات کالاهای صنعتی که از واردکننده به تولید و کارآفرینی و زمینه های خوب اشتغال زایی رو آورده شده حمایت های لازم حسب تاکید و دستور وزیر صنعت،معدن و تجارت بعمل می آید و در این زمینه برای پیشرفت و توسعه صنعتی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی ضمن یادآوری تجارب نیم قرن فعالیت مداوم صنعتی در تاسیسات اظهار امیدواری کرد با پویایی تحرک اقتصادی و برنامه های مفید دیده شده در جهت پربارنمودن نمایشگاه صنعت تاسیسات با تجارب ارزشمند دوره های گذشته باردیگر توانمندی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشانیم.

هیجدهمین نمایشگاه صنعت تاسیسات با مشارکت گسترده صدها شرکت داخلی و خارجی از ۲۹ مهر بمدت ۴ آغاز بکار کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید