تاسک: نامه بدون امضای جانسون برای تاخیر در برگزیت را دریافت کردیم

    کد خبر :629379

رئیس کمیسیون اروپا صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که نامه درخواست نخست وزیر انگلیس برای تاخیر در خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) را دریافت کرده است.

 

«دونالد تاسک» رئیس کمیسیون اروپا صبح امروز با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: نامه بدون امضای بوریس جانسون را دریافت کره ایم و در این رابطه با رهبران اروپا صحبت می کنیم.

 

بر اساس این گزارش، بوریس جانسون نامه درخواست تاخیر را بدون امضا فرستاده است و به همراه این نامه دو سند دیگر را ارسال کرده است.

 

به گزارش مهر،در یکی از این اسناد که بوریس جانسون آن را امضا کرده، آمده است، تعویق برگزیت راه حل نیست.

 

خبرنگار روزنامه فایننشال تایمز در بروکسل نیز می‌گوید؛ بوریس جانسون در این نامه نوشته است: من از زمانی نخست وزیر شدم خیلی صریح اعلام کردم و امروز دوباره در مجلس گفتم، دیدگاه من و موضع دولت این است که تاخیر بیشتر به منافع انگلیس و شرکای ما در اتحادیه اروپا و همچنین روابط بین ما آسیب می‌زند.

 

بوریس جانسون در ادامه گفته است: کاملاً ممکن است که دوستان ما در اتحادیه اروپا درخواست پارلمان انگلیس برای تاخیر بیشتر را رد کنند یا سریع تصمیم نگیرند.

 

پارلمان بریتانیا دیروز شنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار تعویق سه ماهه در خروج این کشور از اتحادیه اروپا شد. بوریس جانسون موظف بود طبق قانون این نامه را تا پیش از امروز یکشنبه برای اتحادیه اروپا بفرستد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید