خداحافظی باشکوه با بازیگری که سکته مغزی کرد

    کد خبر :626723

فصل چهارم سریال ریوردیل با یک خداحافظی زیبا با لوک پری شروع شد.

 

این روزها فصل چهارم سریال محبوب و آمریکایی ریوردیل در حال پخش است. سریالی که بین بسیاری از مخاطبان جوان و نوجوان طرفدارانی پرشمار پیدا کرده است. اما این سریال زمستان سال گذشته یکی از شخصیت های اصلی خود را از دست داد.

 

فصل چهارم سریال ریوردیل با یک خداحافظی زیبا با لوک پری شروع شد. بازیگری دوست داشتنی و بی حاشیه که در این سریال نقش پدر یکی از شخصیت های اصلی را بازی می کرد و اسفندماه سال گذشته پس از سکته مغزی درگذشت.

 

سریال ریوردیل اقتباسی است از یک سریال کمیک با نام آرچی که با دوستانش به نبرد با سایه های شوم و سیاه شهرش می پردازد. این داستان به دستمایه اصلی سریال ریوردیل تبدیل شده و این سریال سرشار است از نمادها، افسانه ها و وقایعی جالب و گاه ترسناک و شوک آور که در هر فصل سمت و سویی جدید به خود می گیرد.

 

همانطور که قابل پیشبینی است آرچی یکی از شخصیت های اصلی است و لوک پری نقش پدر وی یعنی فرد اندروز را بازی می کرد. لوک پری در این سریال نقش پدری مهربان، از خود گذشته و دوست داشتنی را بازی می کرد که حتی یکبار به خاطر پسرش تا پپای مرگ پیش رفت. اما در قسمت نخست فصل چهارم که پس از مرگ این بازیگر ضبط شده است، می بینیم که وی در یک تصادف جاده ای جان باخته و پسرش ارچی در کنار دوستانش تصمیم می گیرند او را به شهر ریوردیل باز گردانند.

 

پیش از این بازگشت بازیگران خاطرات خود را با فرد اندروز مرور می کنند و سپس در سکانس پایانی این قسمت شاهد تشییع باشکوه فرد اندروز با اسکورت پلیس و حضور همه مردم شهر هستیم که پلاکاردهایی در دست دارند و روی پلاکاردها نوشته شده فرد به شهر خوش آمدی. افزون بر این صحنه به خاک سپاری نیز با موسیقی زیبایی همراه شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید