مسئول نمایشگاه کنگره انجمن پریودنتولوژی ایران؛

حذف دلالان منجر به کاهش قیمت مواد و تجهیزات پزشکی می شود

    کد خبر :624753

مسئول نمایشگاه نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران، گفت: با حذف واسطه گری می توان تا حدود زیادی قیمت های مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به نفع هموطنان و بیماران کاهش داد.

 

میرصادق سید دراجی، افزود: نمایشگاه امسال نسبت به کنگره پیشین با ۱۰ درصد افزایش استقبال مواجه بود که از این تعداد حدود ۷۰ درصد شرکت های جدید بودند.

 

وی با اشاره به اینکه عمده شرکت های وارد کننده به دلیل تحریم ها و بحث ارز با مشکلات مختلفی مواجه اند، تاکید کرد: این عوامل و برخی دیگر از مشکلات و موانع موجب شده تا بسیاری از وارد کنندگان نتوانند کالاهای خود را به کشور وارد کرده و در نهایت سهم خود را در بازار از دست می دهند.

 

مسئول نمایشگاه نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران افزود: بدین ترتیب شرکت های قدیمی تر سهم خود را در بازار از دست داده و از سوی دیگر شرکت های نو پا نیز توانایی رقابت و تامین نیازهای کامل کشور را نخواهند داشت.

 

دراجی گفت: امسال فضای نمایشگاهی در ۶ سالن مجزا در جوار کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران در محل هتل المپیک برپا شد که اغلب شرکت ها به دلیل ماهیت انجمن، پیرامون ایمپلنت، تجهیزات جراحی لثه، مواد و ابزار مرتبط فعالیت داشتند که با استقبال خوبی نیز از سوی دندانپزشکان و متخصصین مواجه بود.

 

وی افزود: به اعتقاد من ارتباط و همکاری مستمر بین تامین کنندگان تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکی و ارائه دهندگان خدمت (دندانپزشکان)باید به گونه ای تنظیم و برقرار گردد تا هزینه های درمان برای هموطنان کاهش یابد.

 

دراجی تاکید کرد: بی شک با حذف واسطه گری می توان تا حدود زیادی قیمت های مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به نفع هموطنان و بیماران کاهش داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید