زرینچه سرپرست تیم استقلال شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
    کد خبر :568356

جواد زرینچه جانشین اصغر حاجیلو در پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با حکم امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

در حکم فتحی برای زرینچه آمده است:

«برادر ارجمند
جناب آقاى جواد زرینچه

نظر به تعهد، توانمندی، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهى و ملّى به این وسیله جنابعالى را به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ایران منصوب می‌کنم. با توجه به سیاست‌هاى کلان باشگاه در استفاده از تجارب پیشکسوتان خوشنام و مورد علاقه هواداران در جایگاه‌هاى مختلف و برنامه‌ریزى باشگاه در جهت نیل به موفقیت‌ها، حضور یک پیشکسوت با سوابق درخشان به منظور هدایت، نظارت و حمایت از بازیکنان، کادر فنى و پشتیبانى تیم به‌عنوان مدیر یا سرپرست ضرورى به نظر می‌رسد. امروز اداره تیمى متشکل از چند 10 میلیون عضو نیازمند رعایت تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه است.

حفظ و رعایت شأن باشگاه و همه ارکان آن خصوصاً هواداران، ایجاد همدلى در میان تمامى اعضا، ایجاد آرامش و دور ساختن حاشیه از اطراف تیم، برقرارى نظم و پیاده‌سازى آیین‌نامه انضباطى و دستورات باشگاه، یادآورى به اعضاى تیم در احترام به همه اهالى فوتبال شامل مسئولان، داوران، مربیان و بازیکنان تیم حریف، اهالى رسانه، خصوصاً هواداران، تکریم پیشکسوتان، رعایت اصول حرفه‌اى و اخلاقى، تأکید بر اجراى قوانین داخلی تیم و باشگاه، رسیدگى به امور ادارى و اجرایى تیم در مسابقات، تمرینات و اردوها، نظارت بر عملکرد تیم اعم از فنی، پشتیبانى، تدارکاتى و پزشکى، برقرارى و تعامل و روابط حسنه با نهادها و سازمان‌هاى مربوطه در جهت پیشبرد اهداف تیم از جمله وظایف مدیریت تیم به شمار می‌آید.

انتظار می‌رود گزارش عملکرد بخش‌ها و ارکان تیم به صورت دوره‌اى و منظم و مکتوب به اینجانب ارائه شود. امید است با اتکا به پروردگار متعال و با همکاری و هماهنگی کامل با معاونان و ارکان اجرایى باشگاه و کادر فنی تیم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. در پایان از زحمات و تلاش‌هاى بى‌شائبه و دلسوزانه برادر گرانقدرم جناب آقاى اصغر حاجیلو مدیریت سابق تیم بزرگسالان در دوران تصدی آن سمت سپاسگزارى می‌نمایم.

امیرحسین فتحی
مدیرعامل باشگاه استقلال».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید