نیاز به مسابقه تدارکاتی داریم

  • ورزشی
  • شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹
    کد خبر :544718

ملی پوش هندبال ایران به دنبال آغاز تمرینات تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک، گفت: نیاز به مسابقه تدارکاتی داریم.

مجتبی حیدرپور ملی پوش دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی هندبال در گفتگو بامهر، گفت: همانطور که مربی تیم ملی هم بارها گفته ما تقریباً هفتاد، هشتاد روز تمرین سالنی و توپی نداشتیم. اولین روز اردو سخت بود چرا که مدتها دست به توپ نشده بودیم. بعد از سه، چهار روز الان تمرینات بهتر شده است به طوری که تمرین توپی ما به حدی بود که بتوانیم در اردوی بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در مورد خواسته بازیکنان برای هرچه بهتر برگزار شدن تمرینات تیم هم افزود: ما از نظر امکاناتی در شرایط خوبی نسبت به رقبای خود نیستیم. برای بهتر شدن به اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی نیاز داریم. نیاز به حضور در تورنمنت‌ها و بازی‌های تدارکاتی داریم و اگر فقط در داخل کشور تمرین کنیم می‌شود گفت کاری انجام نداده‌ایم.

هندبالیست کشورمان خاطرنشان کرد: کار سختی در رقابت‌های انتخابی المپیک پیش رو داریم. قطر میزبان است و شانس اول حضور در المپیک. اولین تیم هم مستقیماً راهی المپیک می‌شود و همین باعث شده تا کار سخت‌تر شود. در حال حاضر تیم ما جوان شده و برای رسیدن به سطح اول آسیا کار زیادی پیش رو دارد.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان به مربیگری علیرضا حبیبی از ۲۸ اردیبهشت ماه الی دوم خردادماه در تالار هندبال تهران برپا شد. تیم ملی هندبال کشورمان خود را برای حضور در دو رویداد انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید