اردوهای تیروکمان شرایط خوبی دارد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷
    کد خبر :509384
اردوهای تیروکمان

عضو تیم ملی کامپوند گفت: خوشبختانه اردوها شرایط خوبی دارد و رکوردهایی که زدیم خوب بود. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را نیز به دست بیاوریم.

نخستین مرحله از کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در سال ۲۰۱۹ از ۵ تا ۱۱ فروردین ماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود‌. تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با ۶ کماندار راهی این مسابقات خواهد شد.

اسماعیل عبادی، عضو تیم ملی کشورمان، در گفتگو با برنا عنوان کرد: این مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود. اکثر رقبای آسیایی در این رقابت حضور دارند. بنابراین مسابقات سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد شناخت از حریفان اظهار کرد: تقریبا تمام حریف‌های آسیایی ما شرکت می‌کنند. اصلی‌ترین رقیب ما از کشورهای هند، چین، مالزی و اندونزی است. شناخت خوبی نسبت به این رقبا داریم و قطعا تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

عبادی در پایان درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی نیز گفت: آخرین مرحله اردوها از یکم فروردین ماه شروع شده و در حال حاضر نیز تا 29 فروردین ادامه خواهد داشت. خوشبختانه اردوها شرایط خوبی دارد و رکوردهایی که زدیم خوب بود. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را نیز به دست بیاوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید