بنی‌تمیم:‌ تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارم،کشتی الان به آرامش رسیده است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
    کد خبر :473047

سرپرست فدراسیون کشتی اعلام کرد تصمیمی برای ثبت‌نام در انتخابات ندارد.

حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران بعد از نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک گفت: جلسه‌ای که برگزار شد به کادر تیم کشتی فنی و آزاد برای رسیدن به اهداف در خصوص کسب سهمیه و حضور در المپیک کمک می‌کند. امروز در خصوص مباحث فنی و مسائلی که مرتبط است صحبت شد. قرار است در آینده ضمن سنجیدن برنامه‌ها مجددا این جلسات تشکیل شود تا بتوانیم به کسب مدال نزدیک شویم.

به گزارش فارس ،وی در پاسخ به این سؤال که دست‌اندازها در کشتی زیاد بوده آیا این فدراسیون به آرامش رسیده، عنوان کرد: فکر می‌کنم یکی از اهداف مجموعه مدیریت کشور و فدراسیون‌ها حفظ آرامش بود. مجموعه فدراسیون کشتی هم توانست به آرامش برسد. خوشبختانه تا الان طوری عمل شده که این فدراسیون قائم به شخص نبوده است. مدیریت گذشته با ریاست خادم طوری بود که در بحث اقتصادی آب باریکه‌ای وجود داشت و کارهایی صورت گرفته که هر کسی بخواهد سکان کشتی را در دست بگیرد کار سختی نداشته باشد.

بنی‌تمیم در باره نامزدی در فدراسیون کشتی عنوان کرد: الان زمان کافی برای آوردن اسم نیست به اصل موضوع یعنی تدارکات لازم برای برنامه‌ها و اردوها باید پرداخت. هر وقت وزارت صلاح بداند و هر کسی مدعی باشد مجمع آمادگی دارد تا انتخابات را برگزار کند.

وی تاکید کرد: تصمیم برای حضور در انتخابات ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید