پرسپولیس 0 – تراکتورسازی 0 / تساوی‌ِبدون‌گل غول‌هایِ‌قرمز زیرباران‌شدیدِ الفاظ رکیک

  • آرشیو
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۳
    کد خبر :426738

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل مقابل حریف پرمهره اش تراکتورسازی متوقف شد تا ششمین تساوی فصل سرخ‌پوشان تهرانی در خانه رقم بخورد.

به گزارش تابناک، پرسپولیس در شرایطی که دو بازیکن اصلی اش را به دلیل مصدومیت در جریان مسابقه به اجبار بیرون کشید، در نهایت با تساوی بدون گل این دیدار خانگی را تمام کرد. برانکو که در این دیدار کمال کامیابی نیا را بار دیگر به دلیل مصدومیت کهنه از ناحیه کتف از دست داد، توانست باز هم رکورد بی شکست ماندن خود را حفظ کند. این هافبک کلیدی پرسپولیس بازی بعدی قرمزها را بدلیل دریافت کارت زرد سوم از دست داد. تراکتورسازی هم با این مساوی ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند و پرسپولیس با ۲۱ امتیاز در رده چهارم ایستاد. این مسابقه در نیمه نخست زیر بارش شدید باران برگزار شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح (آدام همتی – 89)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (محسن ربیع‌خواه – 72)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر (قائم اسلامی‌خواه – 87)، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان (محمدرضا مهدی‌زاده – 48)، سوگیتا و اشکان دژاگه.

در شرایطی که کاپیتان های دو تیم پیش از بازی اعلام کرده بودند در صورتی که جو سکوها مسموم و با فحاشی همراه شود، اقدام به قطع بازی خواهند کرد، هواداران دو تیم بی توجه به این تهدید علنی، جنجال بزرگی را این بار با جنگ کلامی و نثار زشت ترین واژه ها به طرف مقابل رقم زدند. هر دو تیم بجای شنیدن تشویق خود، بارها هواداران خود را در جبهه فحاشی و اعتراض و حمله به طرف مقابل دیدند تا همچنان این جنگ روی سکوها بین دو تیم در جریان باشد. البته این بار خبری از درگیری های فیزیکی خونین نبود و نیروی انتظامی مستقر در آزادی به خوبی دو طرف را کنترل کرد.

این دیدار در حالی با قضاوت اکبریان راس ساعت 15 امروز آغاز شد که پرسپولیس با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای داشت و تراکتورسازی هم با ۲۲ امتیاز و البته دو بازی بیشتر در رده سوم بود. باران باعث شد تا فقط نیمی از ظرفیت ورزشگاه برای این دیدار حساس پر شود و صندلی های خالی زیادی باقی بماند.

پرسپولیس که در فصل گذشته مقابل تراکتورسازی رفت و برگشت برنده شد، اینبار در شرایطی که آخرین روزهای محرومیت نقل و انتقالات خود را پشت سر می گذاشت برابر تراکتور با ستاره‌های ملی پوش و خط حمله آتشین اش قرار گرفته است که قصد انتقام داشت اما غیبت استوکس و اروین به وضوح توان هجومی و گلزنی تراکتور را کاهش داده بود اما با وجود حضور استوکس در ایران، تقوی و مالک تراکتور، اصول حرفه ای را فدای نتیجه گیری نکردند.

لحظات حساس

دقیقه 90: شوت ناگهانی سیامک نعمتی از فاصله دور و سمت راست زمین پرسپولیس، از کنار دروازه فروزان به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 65: سانتر دقیق علیپور به محوطه جریمه تراکتور در آستانه دروازه با ضربه ای از منشا همراه نشد تا فرصت ایده آل پرسپولیس گلزنی از دست برود.

دقیقه 59: ارسال شجاعی درون محوطه شش قدم با ضربه سر احسان حاجی صفی همراه شد که داور به درستی با اعلام آفساید آن را نپذیرفت. بازیکنان تراکتور در اعتراض به تصمیم کمک داور دقایقی با او به صحبت پرداختند و تنشی بین بازیکنان دو تیم نیز شکل گرفت.

دقیقه 44: ضربه ایستگاهی استادانه اما آرام بشار رسن با شیرجه به موقع محسن فروزان از کنج دروازه تراکتور بیرون کشیده شد.

دقیقه 37: توپگیری نوراللهی و ارسال دقیق این بازیکن برای علیپور پشت محوطه شش قدم موقعیت خطرناکی را شکل داد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس با بی دقتی به فضای بالای دروازه رفت.

دقیقه 28: فرار گادوین منشا به داخل محوطه جریمه با تکل بلند و موفق ایمان سلیمی موقعیت گل را مهاجم پرسپولیس گرفت.

دقیقه 18: ارسال نعمتی و دفع ناقص مدافع تراکتور موقعیت را از روی نقطه پنالتی برای منشا شکل داد که تکل بلند ایمان سلیمی مانع از شوت این مهاجم شد. عالیشاه در موقعیت مناسبی قرار داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید