نجات معجزه آسای کودکی به دنبال سقوط از ارتفاع ۱۵متری

  • حوادث
  • شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
    کد خبر :425463

سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات معجزه آسای کودک ۵ساله‌ای بعد از سقوط از ارتفاع ۱۵متری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه روز جمعه اتفاق افتاد گفت: با اعلام این گزارش مبنی بر سقوط کودکی از ارتفاع واقع در تهرانسر بلوار لاله به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی، بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان با حضور در محل حادثه که یک مجتمع پذیرایی پنج طبقه بود، مشاهده کردند پسر بچه ۵ ساله از سطح پشت بام به ساختمان مجاور سقوط کرده و پس از سقوط از ارتفاع ۱۵ متری در فضای بین دو ساختمان گرفتار شده است.

وی افزود: آتش نشانان با انجام بررسی‌های لازم، از حضور این کودک در این فضا اطمینان حاصل کردند، اما همچنان محل دقیق گرفتار شدن وی مشخص نبود، به همین خاطر بخشی از دیوار طبقه اول ساختمانی را که در مجاورت مجتمع پذیرایی قرار داشت تخریب کرده و طی بررسی‌های لازم، محل دقیق گرفتار شدن کودک در طبقه همکف را مشخص کردند. در ادامه، بخش تشخیص داده شده را با احتیاط شکافتند و به کودک دسترسی پیدا کردند.

ملکی با اشاره به اینکه این پسربچه ارتفاعی حدود ۱۵متر را سقوط کرده بود، گفت: این کودک ناباورانه زنده بود، اما دچار مصدومیت هایی شده بود، بنابراین به عوامل اورژانس تحویل داده شد و عملیات ساعت یک بامداد به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید