صعود بریمانلو به نیمه نهایی با ۵ پیروزی پی‌درپی

  • ورزشی
  • شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۴۰
    کد خبر :374613

نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان با برتری در پنج مسابقه به دیدار نیمه نهایی مسابقات جودوی قهرمانی جهان صعود کرد.

سومین روز از سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی جهان امروز (شنبه) در باکو آذربایجان با برگزاری رقابت‌های اوزان 57- کیلوگرم بانوان و 73- کیلوگرم آقایان پیگیری شد.

در وزن 73- کیلوگرم آقایان، محمد محمدی بریمانلو، نماینده کشورمان ابتدا در گام نخست از سد «کیم چول گوانگ»، نفر 108 رنکینگ جهان از کره شمالی عبور کرد. وی در دور دوم نیز در کمتر از دو دقیقه «ایشن آمانوف» از قرقیزستان را ایپون کرد.

نماینده وزن 73- کیلوگرم جودوی ایران در دور سوم به مصاف «تامی ماسیاس» از سوئد رفت و با ارائه مبارزه‌ای خوب از سد نفر سوم رنکینگ این وزن گذشت. بریمانلو در مرحله یک هشتم نهایی نیز به مصاف «یولیان پیتچوفسکی» از مولداوی رفت و در فاصله 54 ثانیه تا پایان مسابقه حریف خود را ایپون کرد.

بریمانلو در مرحله یک چهارم با «لاشا شاوداتواشویلی»، نفر ششم رنکینگ فدراسیون جهانی از گرجستان مبارزه کرد و تنها در 13 ثانیه‌ حریف قدرتمند خود را ایپون کرد تا به نیمه نهایی راه یابد. «چانگریم آن»، جودوکار کره جنوبی حریف بریمانلو در این مرحله خواهد بود.

به گزارش تسنیم ،هدایت جودوکاران کشورمان در این مسابقات برعهده محمد منصوری خواهد بود و در کنار او آندره و محسن ذکریا نیز به عنوان مربی حضور خواهند داشت.

سی‌ودومین دوره مسابقات جهانی با حضور 758 جودوکار از 125 کشور جهان از روز پنجشنبه 29 شهریور ماه در سالن ملی ژیمناستیک آذربایجان آغاز شده است و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید