رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج:

70 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی کرج مزاحمت تلفنی است!

    کد خبر :373978

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج به مشکل مزاحمت‌های تلفنی برای سازمان اشاره کرد و گفت: متأسفانه 70 درصد تماس‌ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است و همین مشکلات جدی‌ای را به همراه دارد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان مزاحمت‌های تلفنی با شروع فصل مدارس از 70 درصد هم بیشتر شود.

وی افزود: در حال حاضر 26 ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق مختلف کرج فعالیت دارد. تعداد این ایستگاه‌ها در مقایسه با نیاز این حوزه بسیار کمتر است و باید شرایط افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی به ویژه در مناطق پرتراکم شهر ایجاد شود.

این مسئول از کمبود نیروهای عملیاتی سازمان گفت و بیان کرد: متاسفانه سازمان آتش‌نشانی کرج از کمبود شدید نیروی عملیاتی رنج می‌برد و برای اینکه در این حوزه به وضعیت استاندارد برسیم باید 256 نفر دیگر به این نیروها اضافه شود.

وی اظهار کرد:کاهش تماس‌های نامربوط با مرکز 125 این سازمان باعث تسهیل در روند امدادرسانی به شهروندان خواهد شد. شهروندان توجه داشته باشند هر مزاحمت تلفنی برای آتش‌تشانی می‌تواند باعث سوزاندن یک زندگی شود و خسارات روحی و مادی زیادی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: باید با اقدامات مناسب از سوی رسانه‌ها، فرهنگسازی لازم در این خصوص انجام شود تا میزان مزاحمت‌ها به حداقل برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید