اقتصاددانان فراکسیون ولایی از وزیر اقتصاد حمایت کردند

    کد خبر :354684

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی که در فراکسیون نمایندگان ولایی عضو هستند اقدامات وزیر اقتصاد نسبت به تعدیل فشارهای اقتصادی در جامعه را مثبت ارزیابی کرده‌اند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با مهر در خصوص جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در جلسه امروز، استیضاح وزیر اقتصاد به رای اعضای مجمع عمومی گذاشته شد و تنها سه نفر از اعضا با استیضاح موافقت کردند.

وی با بیان اینکه اکثریت اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی به اتفاق با استیضاح وزیر اقتصاد اعلام مخالفت کردند، گفت: از آنجایی که اعلام شد شورای اقتصاد و مشاوران رئیس‌جمهور شامل آقایان نیلی و نهاوندیان در مسائل اقتصادی تصمیم گیر هستند، نمایندگان با استیضاح وزیر مخالفت کردند.

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه وزیر اقتصاد نسبت به وظایف خود عملکرد خوبی داشته است، گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی که در فراکسیون نمایندگان ولایی عضو هستند اقدامات وزیر را نسبت به تعدیل فشارهای اقتصادی به جامعه مثبت ارزیابی کرده اند و به تفصیل در مورد همکاری های وزیر اقتصاد با مجلس و انگیزه های ایشان برای رشد اقتصاد ملی و دلسوزی برای قشر محروم توضیح دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آقای کرباسیان هم اقدامات خود را تشریح کرد که مورد تایید اقتصاددانان فراکسیون قرار گرفت.

حسن بیگی گفت: تاکنون در صحن علنی از جانب دولت اعلام حمایتی از وزیر اقتصاد نشده است، ولی اعلام کرده اند قرار است آقای جهانگیری در دفاع از وزیر اقتصاد سخنرانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید