یک نماینده: هدف نمایندگان در سؤال از رئیس‌جمهور سنگ‌اندازی برای دولت نیست

  • سیاسی
  • یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ ۸:۳۰
    کد خبر :354534

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قصد نمایندگان از سؤال از رئیس‌جمهور سنگ‌اندازی در مسیر دولت نیست.

سیدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به طرح سؤال نمایدگان مجلس از رئیس‌جمهور، گفت: هدف عمده نمایندگان مجلس از طرح سؤال از آقای روحانی، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی نمایندگان از طرح سؤال از رئیس‌جمهور به دنبال اهداف حزبی، جناحی و سیاسی باشند، اظهار داشت: هدف اکثر نمایندگان سؤال‌کننده از آقای روحانی، پاسخ‌گویی وی به نمایندگان مجلس برای شناخت آسیب‌ها و ضعف‌های موجود در رسیدگی به وضع معیشتی، اقتصادی مردم، پیدا کردن راه‌حل‌هایی برای برون‌رفت از وضعیت اقتصادی موجود و ارتقای سطح پول ملی کشور است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد: نمایندگان منتقد عملکرد دولت در مجلس خواهان به چالش کشیدن و یا سنگ‌اندازی در مسیر روند اجرایی کشور نبوده، بلکه خواهان حل مشکلات هستند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از آقای روحانی انتظار می‌رود در جلسه پاسخ به سؤال نمایندگان واقعیت‌های مشکلات را مطرح کرده و از کلی‌گویی و مسائلی که خودِ نمایندگان نیز با آن آشنا هستند، خودداری کند. قطعا مجلس در مسیر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، کمک‌ حال دولت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید