۲۵ شرکت در لیگ هجدهم اسپانسر خواهند شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
    کد خبر :331627

کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های تبلیغاتی با سازمان لیگ قرارداد می‌بندد. صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید که 25 شرکت تبلیغاتی در فصل جدید با این سازمان برای تبلیغات محیطی لیگ هجدهم همکاری خواهند کرد.

تبلیغات همیشه جنجالی دورزمین فوتبال ایران با شرایط جدیدی اداره می شود و بعداز بدهی های میلیاردی شرکت های خصوصی بویژه شرکت امین سیما به مدیریت علیرضا شیرازی و ایران نوین به مالکیت خانم شفیعی، حالا مسوولان سازمان لیگ بههیچ شرکت خاصی اعتماد ندارند و در اقدامی عجیب تر می خواهند خودشان با مشتریان طرف شوند که شایبه فساد را ایجاد می کند.

صادق درودگر در مورد شرایط تبلیغات محیطی لیگ هجدهم گفت: در رسانه ها خواندم که آقازاده ها در جریان تبلیغات محیطی هستند؛ اما هیچ آقازاده، برادرزاده، خاله زاده یا عمه زاده ای را در اینجا راه نمی دهیم. چون اینجا حوزه فوتبال و فیرپلی و پاکی است.تمام مراحل کاری را بر اساس قانون استوار کردیم و در سازمان لیگ براساس آئین نامه معاملات کار کردیم. مسئول حقوقی سازمان لیگ، مسئول مالیاتی، خزانه دار، ریاست حراست، رئیس صیانت از اخلاق، آقای بهاروند، آقای کشوری و همه افراد را در کمیته تبلیغات محیطی درگیر کردیم. با این روش دیگر کار فردی نیست تا مشکل ایجاد شود و کاملا قانونی کار کردیم.

درودگر در مورد چگونگی قرارداد جدید سازمان لیگ با شرکت تبلیغات محیطی هم توضیح داد: خوشبختانه در مناقصه رفتار کاملا حرفه ای داشتیم ولی متاسفانه هیچ شرکتی در مناقصه موفق نشد و شرایط از مذاکره به مناقصه تبدیل شد؛ چون شما بر اساس قانون پس از مناقصه محدود می توانید براساس آئین نامه مذاکراتی ای که دارید مذاکره کنید.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با شرکت های مختلفی مذاکره کردیم و شرکتی که توانست منابع مالی برای ما تامین کند و به ما پیش پرداخت بدهد و 25 شرکت تبلیغاتی هم صلاحیت آنها را تایید کنند، شرکتی است که پیشکسوت شرکت های تبلیغاتی و رسانه است.

درودگر با اشاره به تغییر مبادلات مالی تاکید کرد: ما خودمان الان طرف قرارداد همه شرکت ها هستیم و با یک شرکت خاص هم کار نمی کنیم. در واقع 25 شرکت یک شرکت را به ما معرفی کردند ولی در واقع با 25 شرکت به صورت مستقیم کار می کنیم و این هم افزایی باعث می شود که فوتبال ما افزایش درآمد داشته باشد و هم اینکه تضمینی داشته باشیم برای سلامت قراردادها و عدم شائبه هایی که ممکن است خدایی نکرده در قراردادها وجود دارد.

مدیربازاریابی سازمان لیگ در مورد اینکه این شرکت کانون ایران نوین است یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا اینگونه نیست و اصلا همچین چیزی وجود ندارد. ما با هیچ شرکت قدیمی ای قرارداد نبستیم؛ با شرکت های قدیمی مذاکره داشتیم ولی منوط به این کردیم که قراردادهای خود را تسویه کنند و برای همین ما قراردادی منعقد نکردیم. الان با شرکتی به نمایندگی از 25 شرکت کار می کنیم. در واقع خود ما قرارداد می بندیم و این شرکت ها برای ما کار می کنند و پول هم به حساب سازمان لیگ واریز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید