معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

طراحی چادرهای امدادی جدید برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان

    کد خبر :331454

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از طراحی چادرهای جدید اسکان اضطراری خبر داد که قابلیت نصب در مدت زمان 10 تا 15 دقیقه را دارد.

سعید متانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طراحی جدید برای چادرهای امدادی اظهارکرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته ‌و در راستای تأمین اسکان اضطراری متأثران از وقوع حوادث و سوانح، جمعیت هلال احمر منطبق بر وظایف قانونی طراحی چادرهای جدید را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع اقلیمی مناطق مختلف کشور ضمن تحلیل باز خورد توزیع چادر امدادی به عنوان سر پناه اضطراری در زلزله کرمانشاه و در جهت ارتقای کیفیت محصول تولیدی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، با تشکیل کمیته فنی و برگزاری چندین جلسه مشترک با مهندسان فنی و طراحی این شرکت نسبت به ارتقای کیفیت و افزایش رضایتمندی حادثه دیدگان اقدامات لازم انجام شد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به مشخصات فنی چادرهای کامل امدادی، اظهارداشت: جنس بدنه لایه داخلی پنبه پلی استر آهارخورده دافع آب از ۴۰ درصد پنبه و ۴۰ درصد پلی استر و لایه خارجی پنبه پلی استر ضد آب از 40 درصد پنبه و 60 درصد پلی استر تشکیل شده است و در برابر تونل‌های بادی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مقاومت دارد. این چادر 55 کیلوگرم وزن دارد و در مدت زمان 10 الی 15 دقیقه قابل نصب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید