مارادونا: سرسخت‌تر از آنی هستم که یک مشت احمق مرا بُکشند!

  • ورزشی
  • شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
    کد خبر :313843

اسطوره جنجالی فوتبال آرژانتین در اظهار نظری جدید درباره اتفاقات اخیری که در روسیه برای او رخ داده است، صحبت کرد.

دیه‌گو مارادونا هر کجا که باشد، همیشه نقش اول داستان است و این روزها در جام جهانی روسیه هم از تعداد افرادی که جلوی هتل محل اقامت او جمع می‌شوند تا از او امضا بگیرند می‌توان به این موضوع پی برد. او با حرکاتی که هنگام تماشای بازی تیم ملی کشورش مقابل نیجریه در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی انجام داد بیش از پیش در کانون توجه قرار گرفت. نشریه مارکا درباره اتفاقات اخیر که خیلی‌ها را نگران وضعیت سلامت مارادونا کرد، با او مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده است.

مارادونا با تأکید بر اینکه در سلامت کامل به‌سر می‌برد، درباره شایعات و خطاب به منتقدانی که رفتار او هنگام تماشای بازی آرژانتین ــ نیجریه را زیر سؤال برده‌اند گفت: من سرسخت‌تر از آنی هستم که یک مشت احمق مرا بُکشند.

با وجود بازی‌های نه‌چندان قاطع و قابل قبول تیم ملی آرژانتین در جام بیست‌و‌یکم، مارادونا همچنان امیدوار است که این جام، جام آلبی‌سلسته باشد. وی افزود: این جام هنوز هم می‌تواند جام لیونل مسی باشد. جام تازه حالا شروع شده است. من امیدوارم که فینال این جام میان اسپانیا و آرژانتین باشد اما برای تیم ملی فرانسه هم احترام فراوانی قائلم.

کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین در پایان درباره شوکی که در ابتدای جام به تیم ملی اسپانیا وارد شد (اخراج سرمربی تیم خولن لوپتگی در فاصله دو روز به اولین بازی تیم) عنوان کرد: به‌نظر من تصمیم روبیالس برای اخراج لوپتگی تصمیم درستی بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید