سعید علی حسینی در هفته اول لیگ وزنه نمی‌زند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱
    کد خبر :310148

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در هفته اول لیگ برتر که حکم رکوردگیری تیم ملی را هم دارد، شرکت کند.

هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری از امروز (دوشنبه) تا چهارشنبه هفته جاری در مجموعه آزادی برگزار می‌شود و رقابت‌های هفته نخست حکم رکورد گیری برای نفرات حاضر در اردوی تیم ملی را هم دارد اما در میان ملی‌پوشان، سعید علی حسینی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این رکورد گیری شرکت کند.

علی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی وضعیت مصدومیت خود بیان کرد: در تمرین کمرم آسیب دید و برای این که تشدید نشود، نمی‌توانم در رکوردگیری شرکت کنم. در تمرینات به رکوردهای خوبی رسیده بودم و داشتم بهتر می‌شدم که این اتفاق پیش آمد. با این حال تمام تلاشم را می‌کنم به بازی‌های آسیایی برسم و حالا توکلم بر خدا است.

به گزارش ایسنا، نایب قهرمان جهان در پاسخ به این پرسش که پزشک در مورد روند درمانی‌اش چه نظری دارد؟ تصریح کرد: پزشک گفت تا پایان هفته باید فیزیوتراپی انجام دهم و پس از آن کم کم می‌توانم تمریناتم را شروع کنم. خودم که خیلی با انگیزه هستم و امید دارم که ان‌شاءالله بتوانم برگردم و با توکل بر خدا منتظر روزهای آینده هستم. درواقع تلاشم بر این است که به بازی‌های آسیایی برسم و شرمنده دوستان و کسانی که من را دنبال می‌کنند، نشوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید