گوشی ال جی G7 ThinQ از نمایشگر فوق روشن بهره خواهد برد

    کد خبر :268115

ال جی پیش از این رسماً اعلام کرده که گوشی پرچمدار G7 ThinQ را در 12 اردیبهشت ماه در نیویورک معرفی خواهد کرد. اخیراً کمپانی کره ای خبر از یکی از مشخصات ویژه آن داده است.

بر اساس اعلام کمپای کره ای، قرار است G7 ThinQ با قابلیت نمایشگر فوق روشن (Super Bright display) عرضه شود. این نمایشگر می تواند میزان روشنایی 1000 نیت را فراهم کند که برای یک گوشی هوشمند بسیار بالا به حساب می آید.

اگر بخواهیم این میزان را با گوشی های G6 و V30 ال جی مقایسه کنیم، در میابیم که ال جی این عدد را دو برابر کرده است. با افزایش میزان روشنایی دستگاه مشاهده آن در نور شدید از جمله در زیر آفتاب راحت تر از قبل می شود.

بر اساس ادعای ال جی میزان مصرف انرژی نیز نسبت به گوشی G6 تا 30 درصد کاهش می یابد. همچنین همان طور که پیش از این هم در رندرهای رسمی G7 ThinQ مشاهده کرده بودیم در بخش بالایی شاهد بریدگی نمایشگر هستیم که بر اساس تصاویر منتشر شده احتمالاً می توان کناره های چپ و راست این قسمت را به رنگ مشکی تغییر داد تا ظاهر بالای نمایشگر یک دست تر به نظر برسد.

با توجه به اینکه ال جی قصد دارد از نمایشگر فوق روشن برای پرچمدار آتی خود بهره ببرد، به این ترتیب شاهد استفاده از نمایشگرهای IPS LCD برای آن خواهیم بود؛ نمایشگری که بر اساس گزارش ها 6.1 اینچی است و رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل با نسبت 19.5 به 9 را ارائه می دهد. به این ترتیب این نمایشگر نسبت به آنچه در G6 دیده ایم کشیده تر است.

نمایشگر G7 ThinQ به میزان 100 درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد که این موضوع به معنی رنگ های زیبا تر و روشن تر است. همچنین کاربران می توانند بین 6 حالت مختلف نحوه نمایش رنگ ها، مورد دلخواه خود را انتخاب کنند و تعادل رنگ مورد نیازشان را تنظیم نمایند.

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، به صورت رسمی توسط ال جی اعلام شده. با این حال هنوز بسیاری از جزئیات در مورد این گوشی هوشمند نا مشخص است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید