مانع خصوصی‌سازی در صنعت خودرو نشویم

    کد خبر :223375

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه خصوصی‌سازی به نفع صنعت خودرو است، نسبت به استانداردهای تعیین شده از سوی وزارت صنعت انتقاد کرد.

هاشم یکه زارع در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با اشاره به اظهارات رییس کمیسیون صنایع، اظهار کرد: ظرفیت تولید و مونتاژ یک میلیون و۸۰۰ هزار خودرو است و نیازی نیست که در شهرهای دیگر خط تولید ایجاد کنیم.

او به استانداردهای اعلام شده برای تولید خودرو که از دی‌ماه ۹۷ اجباری می‌شود اشاره و تاکید کرد: به اطلاع همه می‌رسانم بنز و هیوندای هم نمی‌توانند استانداردهای ایران را رعایت کنند، مشکل این است که ما می‌خواهیم جهشی حرکت کنیم.

یکه زارع در ادامه با طرح این سوال که آیا ایران خودرو و سایپا با قطب سوم مخالفند؟ خاطرنشان کرد: ما هیچ مخالفتی نداریم و اگر بتوانیم حتما هم کمک می‌کنیم اما باید توجه کنیم که شعار ندهیم و بدانیم که ایجاد قطب سوم یک شبه ممکن نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین،مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به خصوصی‌سازی صنعت خودرو گفت: قسم می‌خورم که خصوصی‌سازی صنعت خودرو را نجات خواهد داد بنابراین برای خصوصی‌سازی مانع ایجاد نکنیم.

او تاکید کرد: اگر سه سرمایه‌گذار پیدا شوند و سه صندلی از ایران‌خودرو و سه صندلی از سایپا را بگیرند و حتی اگر بنده و مدیر عامل سایپا هم برکنار شویم به نفع صنعت خودرو است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید