برای رسیدن به فینال پله، پله حریفانم را شکست دادم/ شرایط کشورهای فعال در کاراته متفاوت شده است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۴۱
    کد خبر :212538

دارنده نشان طلای نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان گفت: خدا را شکر برای رسیدن به فینال مسابقات پله، پله مراحل را طی کردم و حریفانم را یکی پس از دیگری شکست دادم و به فینال مسابقات رسیدم.

سجاد گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ملی کاراته ایران در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی به چه صورت بود، اظهار داشت: اولین مرحله مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی پاریس برگزار شد و خدارا شاکرم توانستیم در اولین مرحله از این رقابت‌ها با ترکیب کامل در این مسابقات حضور داشته باشیم.خوشبختانه تیم ایران توانست در جایگاه سومی این دوره از مسابقات قرار بگیرد.

دارنده نشان طلای نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در پاسخ به این سوال که سطح فنی مسابقات به چه صورت بود، گفت: واقعاً سطح فنی مسابقات خیلی بالا بود، به جرأت می‌توانم بگویم که سطح این دوره از مسابقات بالاتر از رقابت‌های جهانی بود به این دلیل که خیلی از کشورها در اوزان‌های مختلف چند نماینده داشتند. مثل کشور خودمان که در هر وزن چند نماینده داشت، همه بچه‌های ما مدعی کسب مدال بودند و این شرایط باعث شده بود که سطح فنی مسابقات بالا برود.

وی در مورد نتیجه‌ای که در این رقابت‌ها کسب کرده است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر برای رسیدن به فینال مسابقات پله، پله مراحل را طی کردم و حریفانم را یکی پس از دیگری شکست دادم و به فینال مسابقات رسیدم، حریفم در فینال خیلی با انگیزه بود اما خوشبختانه از پس او برآمدم و ۳ بر یک او را شکست دادم و به مدال طلا دست یافتم.

گنج‌زاده در مورد حضور تیم ملی در مرحله بعدی مسابقات لیگ کاراته‌وان، خاطر نشان کرد: مسابقات بعدی لیگ کاراته وان امارات و هلند است که تا پایان سال جاری قرار است برگزار شود باید ببینیم که برنامه فدراسیون برای اعزام به این مسابقات به چه صورت است، ان‌شاالله ما هم خودمان را برای کسب امتیاز در مسابقات بعدی آماده می‌کنیم. شرایط کشورهای فعال در کاراته متفاوت شده است واقعاً همه کشورها سرمایه‌گذاری عجیبی در کاراته کرده‌اند چون به دنبال کسب مدال المپیک هستند. به گزارش فارس ، همین موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند چون حریفان با دل و جان می‌آیند و می‌جنگند البته ما خدا را شاکریم چون همه بچه‌ها خوب مبارزه کردند و خیلی خوب ظاهر شدند، به خانواده بزرگ کاراته کسب جایگاه سوم ایران در کاراته وان پاریس را تبریک می‌گویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید