زیدان:عکس‌العمل بن‌زما چیزی غیرعادی نبود/خود کریم هم از این برد خوشحال است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۵۵
    کد خبر :211292

سرمربی رئال مادرید در مورد ناراحتی بن‌زما به خاطر تعویض در بازی با والنسیا گفت:واکنش کریم چیزی غیرعادی نیست. همه بازیکنان به خاطر ترک بازی و نشستن روی نیمکت عصبانی می‌شوند.

شب گذشته رئالی‌ها موفق شدند نتیجه‌ای ارزشمند از بازی با والنسیا در مستایا بگیرند.در این مسابقه شاگردان زین‌الدین زیدان ۴ بر یک میزبان سخت‌کوش خود را شکست دادند.این برد در حالی کسب شد که کریم بن‌زما از ابتدا در ترکیب قرار داشت اما در نیمه دوم به دستور مربی، بازی را ترک کرد و روی نیمکت نشست.حرکتی که با اعتراض و عصبانیت گلزن ۳۰ ساله همراه بود.

در این مورد زیزو اظهار داشت:واکنش بن‌زما چیزی غیرعادی نبود. همه بازیکنان از این که تعویض شوند، بازی را ترک کنند و روی نیمکت بنشینند، عصبانی خواهند شد.آنچه در نهایت مهم بوده، نتیجه بازی است که اطمینان دارم حتی خود کریم هم خوشحال می‌شوم.

زیدان در مورد شرایط تیمش در این بازی نیز حرف زد.او گفت:از نظر فیزیکی شرایطی خوب داریم و می‌دانیم باید از فکر و ذهن خود هم استفاده کنیم.خوشحالم که بازیکنان سالم و آماده‌ای دارم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

به گزارش فارس، سرمربی فرانسوی همچنین در مورد وضعیت کاری خود نیز عنوان کرد:همه مرتب کارم را زیر ذره‌بین می‌گذارند.با این حال هیچوقت شرایط تغییر نمی‌کند. مجبورم که همچنان به بازیکنانم اتکا کرده و با همکاری هم، برنامه‌‌ها را پیش ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید