پیام تهدیدآمیز قسام به شهرک‌نشینان اسرائیلی/حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شرق غزه

    کد خبر :187518

گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) پیامی تهدیدآمیز به زبان عبری برای شهرک‌نشینان در اطراف غزه فرستاد.

به گزارش بازتاب، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، گردان‌های قسام تصویری را در پایگاه الکترونیکی خود منتشر کردند که روی آن به زبان عبری نوشته شده بود، “در صورتیکه خشونت و ظلم اسرائیل متوقف نشود، آژیرهای هشداری که از آن شکایت می‌کنید، در مقایسه با آن چیزی که خواهید شنید، موسیقی جادویی خواهد بود”.

در این تصویر عکس یکی از نیروهای قسام دیده می‌شود که در حال آماده‌سازی سکوی موشکی است تا آن را به سمت نقشه شهرک‌نشینان اسرائیلی شلیک کند.

پیشتر نیز قسام یک بنر بزرگ از تصویر شائول آرون، سرباز اسیر اسرائیلی را در تقاطع “السرایا” در مرکز غزه قرار داده بود.

روی این بنر نوشته شده بود، “تا زمانی که قهرمانان ما آزادی و روشنی را نبینند این اسیر هم آزادی را نمی‌بیند”.

ائول و هدار گلدن در جریان جنگ ۵۱ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در تابستان سال ۲۰۱۴ به اسارت گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس درآمدند.

همچنین روز جمعه اسرائیل در واکنش به شلیک موشک از سوی غزه، تعدادی از نقاط نظارتی حماس را مورد هدف قرار داد.

تانک‌های رژیم صهیونیستی ظهر روز جمعه ۲ پایگاه مقاومت و نقطه دیدبانی در شرق شهر غزه را هدف گرفتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، توپخانه رژیم صهیونیستی دست کم ۲ گلوله به سمت نقطه دیده بانی مقاومت شلیک کرد و یک نقطه دیده بانی در شرق محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین گزارش داد که یک تانک ارتش صهیونیستی اقدام به گلوله باران گسترده اراضی شهروندان فلسطینی در شرق دشت غزه و یک پایگاه مقاومت در شرق اردوگاه البریج کرد که هنوز خبری درباره خسارت‌های احتمالی این حمله منتشر نشده است.

از سوی دیگر، افیخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که تانک‌ها و جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ۲ پایگاه جنبش مقاومت اسلامی “حماس” را بمباران کردند.

وی مدعی شد که این شلیک موشک و بمباران‌ها در واکنش به شلیک چندین فروند موشک از غزه به سمت شهرک‌های اطراف نوار غزه صورت گرفت.

ادرعی تصریح کرد که گروه‌های فلسطینی همزمان با برگزاری یک مراسم جشن توسط شهرک نشینان صهیونیست در نقطه مقابل غزه در روز تولد “شائول آرون” نظامی صهیونیست اسیر حماس در غزه، به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کردند و شرکت کنندگان در این مراسم مجبور شدند از ترس این موشک‌ها به جشن خود پایان دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید