خلیلیان، غایب بزرگ مجمع/اولین کاندیدا، اولین انصراف!

    کد خبر :187302

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با غیبت یکی از کاندیداها آغاز شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.

در این انتخابات 7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامدرضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یکدیگر رقابت می کردند.

مهرزاد خلیلیان که از وی به عنوان یکی از کاندیدای جدی ریاست فدراسیون نام برده می شد، در مجمع حضور نداشت تا غایب بزرگ انتخابات لقب بگیرد.

به گزارش فارس ،کاوه احمدی نخستین کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت و انصراف خود را به نفع محسن رضوانی اعلام کرد. وی گفت: ۱۰ سال به عنوان مشاور و عضو هیات رییسه در شنا فعالیت کردم. در چهار سال گذشته فدراسیون مدیریت بحران خوبی انجام داد. باید زمان داد تا در سال های آینده این رشته دیر بازده به سرانجام برسد. انصراف خودم را اعلام می کنم و تا همیشه هر کاری از دستم برآید، انجام خواهم داد. انصراف من به نفع مدیر لایق تر از خودم یعنی محسن رضوانی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید