خاطره باهنر از یک تخلف احمدی نژاد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۸:۴۳
    کد خبر :184769

محمد رضا باهنر گفت: اجازه دهید خاطره‌ای در این مورد از روزهای حضورم در معاونت نظارت تعریف کنم. زمانی بود که ما در مجلس هشتم قانون تاسیس وزارت ورزش و جوانان را تصویب کردیم. آقای احمدی‌نژاد می‌گفت که این قانون را قبول ندارد و مدتی هم در همین ‌راستا وزیری به مجلس معرفی نکرد.

یک سازمان تربیت‌بدنی و یک سازمان ملی جوانان داشتیم و ما هم دیدیم که آقای احمدی‌نژاد بنای معرفی وزیر ندارد. یک روز صبح من به‌عنوان معاونت نظارت نامه‌ای به رییس خزانه‌داری کل کشور نوشتم که این قانون تصویب شده و از امروز هر یک ریال پولی که به سازمان تربیت‌بدنی و سازمان جوانان اختصاص داده شود یک تخلف مالی است و شما باید در محاکم قضایی پاسخگو باشید.

سه روز بعد وزیر را به مجلس معرفی کرد زیرا برخورد، یک برخورد کاملا قانونی بود. هیچ کاری به دولت هم نداشتم و نه به رییس‌جمهور نامه نوشتم و نه معاون اول بلکه به‌عنوان معاون نظارت مجلس به دو مرجع یعنی وزیر اقتصاد و رییس خزانه‌داری کل کشور نامه نوشتم و جلوی بی‌قانونی را گرفتم. به خود رؤسای سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان نامه نوشتم که پست‌تان غیرقانونی است و در مورد هر یک ریالی که دریافت کنید باید پاسخگو باشید.

به گزارش خبر آنلاین، بعدا هم از این بی‌قانونی به قوه‌قضاییه شکایت کردید و حتی آقای احمدی‌نژاد به دادسرا هم احضار شد که نتیجه‌ای نداشت.
بله، شکایت کردیم. دولت وقت یک لایحه هم به مجلس آورد تا آن مدتی که با عدم معرفی وزیر به مجلس تخلف کرده بود را ببخشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید