انتقام مدیر سازمان پالایش و پخش از مجلس به علت کارت زرد به زنگنه

  • سیاسی
  • سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۱
    کد خبر :184464

نماینده مردم تبریز از انتقام گیری مدیریت سازمان پالایش و پخش فرآورده های نفتی از نمایندگان مجلس به خاطر کارت زرد به زنگنه خبر داد.

در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی احمد علیرضا بیگی در تذکری گفت: دو هفته پیش سوال در مورد طرح برندینگ سوخت از سوی مجلس وارد شناخته شد و در پی کارت زرد وزیر، مدیرعامل شرکت پخش مبادرت به عزل مدیران استانی که نمایندگان مجلس آنها در ارتباط با آن فعال بودند، کرد.

وی گفت: انتظار می رفت وزیر نفت در این خصوص برخورد جدی انجام دهد نه اینکه از او بخواهند با اغماض مدیران برداشته شده را برگرداند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مدیران پخش استان های یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این خصوص برکنار شده اند. البته مدیر آذربایجان شرقی روز شنبه برگردانده شد.

به گزارش مهر،بیگی تصریح کرد: آقای وزیر این کار نباید بدون بازخواست گذاشته شود. بیش از دو ماه است که کار مزد جایگاه ها و کارکرد نفت کش ها پرداخت نشده است و تلاش بر این است که جایگاه ها را مهیا کنند که از طرح رانتی برندینگ حمایت کنند و به آن ملحق شوند. درخواست ما این است که آقای وزیر به این رفتار کودکانه که در مقابله با مجلس اتفاق افتاده، پایان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید