بازگشت به عقب در فدراسیون تنیس/ بک‌هند روی نیمکت!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۹:۵۹
    کد خبر :184026

فدراسیون تنیس با انتخاب مربی آزمایش پس داده برای تیم ملی جدید بازگشت به عقب داشت.

فدراسیون تنیس پس از گذشت حدود 5 ماه از استعفای سعید احمدوند از سرمربیگری تیم ملی تنیس، روز گذشته مربی جدید تیم ملی را معرفی کرد. مربی‌ای که پیش از این حدود 5 دوره سرمربی تیم ملی بوده و به هرحال در این مدت آزمایش خود را پس داده است.

مصطفی صالح 55 ساله پیش از این در سال‌های 2001، 2005 و 2012 هم هدایت ملی پوشان ایران را برعهده داشت و در آخرین حضورش در سال 2012 نتوانست در مسابقات دیویس کاپ موفق باشد و تیم ملی به گروه 2 صعود نکرد. حالا چطور می‌شود فدراسیون تنیس و در راس آن مجید شایسته، مربی ای که در آخرین حضور خود موفق نبوده را یک بار دیگر به کار می‌گمارد، جای بسی تامل دارد و نباید انتظار داشت با این شرایط تنیس ایران به پیشرفت خوبی برسد.

فدراسیون تنیس در چند سال گذشته نشان داده است که برنامه خاصی برای پیشرفت تنیس در ایران ندارد. اکثر ورزشکاران با هزینه‌های شخصی خود در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند و برنامه‌های تیم ملی هم تنها به یکی دو اردوی جزئی قبل از بازی های دیویس کاپ خلاصه می‌شود.

برخی کارشناسان و مربیان تنیس کشور معتقدند با روند فعلی و بی برنامگی‌های موجود، باقی ماندن ایران در گروه 2 دیویس کاپ سخت خواهد بود. از سوی دیگر شاهین خالدان، بازیکن خوب تیم ملی هم اعلام کرده در صورتی که شرایط برای حضورش در تیم ملی فراهم نشود، نمی‌تواند در دیویس کاپ حاضر شود.

به گزارش فارس، سعید احمدوند، سرمربی سابق تیم ملی مرداد ماه سال جاری به دلیل بی توجهی فدراسیون تنیس به برنامه‌های تیم ملی از سمت خود استعفا کرده بود.

به گزارش فارس، تیم ملی تنیس کشورمان ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در گروه 2 دیویس کاپ به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید