یازدهمین نمایشگاه فروشگاه های زنجیره ای

بزرگان تجهیزات و فناوری فروشگاهی در رویداد IRANSHOP 2018

    کد خبر :183590

امروزه تضمین موفقیت فروشگاه ها با ارتباط موثر و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان گره خورده است . بدیهی است بهره وری و اثر بخشی فروشگاه ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزار مورد نیاز و به کار بردن به روز ترین فناوری ها باعث پیشرفت و توسعه روزافزون فروشگاه ها خواهد شد .

اینک محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران طی روزهای 12 الی 15 دیماه 96 شاهد برگزاری رویداد بزرگ نمایشگاه کالا ، خدمات ، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای  IRANSHOP 2018 خواهد بود که طی آن بازدید کنندگان این نمایشگاه می توانند با جدیدترین فناوری ها و آخرین تجهیزات فروشگاهی آشنا شده و با شرکت های تولید کننده یا وارد کننده دانش و تجهیزات پیشرفته به صورت مستقیم باب مذاکره و خرید این محصولات  را باز نمایند .

در بخش تجهیزات فروشگاهی شرکتهای  راک مشبک تهران ، طراحان فرادید دینا ، انجماد سیستم ، آرمان لار ، سردین توس ، تجهیز فرآیندسیستم و گروه صنعتی ولی زاده حضور دارند که جدیدترین و آخرین مدل های تجهیزات قفسه های فروشگاهی ، تجهیزات برودتی ، میزهای چک اوت ، چرخ های خرید و دیگر تجهیزات خود را ارائه خواهند نمود .

در حوزه سخت افزار های فروشگاهی شرکتهای تکین الکترونیک ، پیشتازان توسعه کامران ، ماشین های اداری آلمارکز ، ترنا سیستم و سما رایان صنعت در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه آخرین فناوری ها در این حوزه همچون صندوق های فروشگاهی POS ، بارکدخوان ها ، تجهیزات RFID ، فیش پرینترها و لیبل پرینتر ها ، هند هلد های صنعتی و دیگر سخت افزارهای فروشگاهی را معرفی خواهند نمود .

 

شرکت سبز افزارآریا ، ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه و جامع فروشگاهی برای هایپر مارکتها و فروشگاه های زنجیره ای و همچنین شرکت فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزارهای فروشگاهی اصناف و فروشگاه ها می باشند به آخرین دستاورد ها و تولیدات خود در حوزه نرم افزارهای فروشگاهی خواهند پرداخت .

در حوزه های توزین و امنیت و بازاریابی شرکت های رادین جدید ترین دستگاه های توزین دیجیتال تولیدی خود را معرفی می نمایند و شرکت نیکو کیوسک آخرین محصولات و کیوسک های اطلاع رسانی و کیوسک های فروش خودکار خود را ارائه خواهند نمود .

هم اکنون ارائه دهندگان این محصولات و خدمات زیر یک سقف و در یک نمایشگاه بین المللی در قالب برترین و پیشروترین شرکت های کشور در دسترس قرار داشته و مخاطبان این نمایشگاه که مدیران و صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای می باشند می توانند در آن به بازدید و گفتگو برای بررسی و تهیه این محصولات پرداخته و از جدیدترین دستاوردهای این صنعت باخبر شوند .

یازدهمین نمایشگاه کالا ، خدمات ، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای

15-12  دیماه 1396     محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید