خداکرمی در جلسه شورای شهر عنوان کرد

برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها برای حوادث تهران یک ماهه احصا شود

    کد خبر :182286

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش درخواست کرد ظرف مدت یک ماه تمامی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها در پوشش حوادث تهران احصا شود.

به گزارش ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سی‌ودوم شورای شهر تهران با بیان اینکه در اول آذرماه سال جاری تذکری را در مورد عدم اجرای مفاد برنامه‌های شهری در حوزه مدیریت بحران پایتخت ارائه کردم گفت: شهردار تهران در 14 صفحه به تذکر بنده پاسخ داده و در پایان اعلام کرده که به دلیل عدم تخصیص اعتبار نتوانستند پروژه‌های زیادی را که در این 14 صفحه معرفی کردند را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه تذکر بنده مربوط به دوره مدیریت قبلی شهر تهران است که به فروش شهر توجه بیشتری داشته‌اند تا حل مشکلات مردم، گفت: اگر نقدی درخصوص عدم مدیریت بحران وجود دارد به مدیریت 12 ساله قبل برمی‌گردد که زلزله برایشان اهمیت کمتری داشته است.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه به همه سازمان‌ها و نهادها تذکر می‌دهم که خود را در مدیریت بحران تهران مکلف بدانند، تصریح کرد: لطفا همگی خارج از تولید سند، بخشنامه، گزارش و… گزارش عملیاتی خود را در مورد تکالیفی که برعهده داشتند ارائه کنند و بگویند که چرا از برنامه عقب بوده‌اند.

خداکرمی با بیان اینکه متاسفانه می‌بینیم در داخل شهرداری نیز به وظایف خود عمل نمی‌شود، گفت: وقتی سازمان زیباسازی، تکالیف سازمان تبلیغات اسلامی را انجام دهد و وقتی معاونت فرهنگی و اجتماعی تکالیف مابقی حوزه‌ها را انجام دهد باید هم در شب زلزله شاهد رفتار هیجانی مردم باشیم و درخواست می‌شود ظرف مدت یک ماه تمامی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها در پوشش حوادث تهران احصا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید