سرپرست فرمانداری پیرانشهر:

روند مداوای دانش آموزان شین آبادی همچنان ادامه دارد

    کد خبر :169323

سرپرست فرمانداری پیرانشهر گفت: روند مداوای دانش آموزان شین آبادی همچنان ادامه دارد.

عبدالهی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان شین آبادی افزود: با تلاش های انجام شده و تداوم روند درمان این دانش آموزان، ولی برخی از آنها برای ادامه روند معالجه و عوارض پس از سوختگی نیازمند مداوای بیشتری هستند.

وی با بیان اینکه کلیه هزینه های درمان دانش آموزان شین آبادی تاکنون پرداخت شده است اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای مداوای دانش آموزان شده و جهت مداوا به اصفهان، تهران و شیراز اعزام شدند که روند مداوا ادامه دارد.

عبدالهی با اشاره به آخرین وضعیت تحصیلی این دانش آموزان تصریح کرد: حال عمومی همگی مساعد بوده و همه دانش آموزان حادثه شین آباد در حال تحصیل هستند.

سرپرست فرمانداری پیرانشهر با بیان اینکه حادثه شین آباد بسیار دردناک و حادثه تلخی بود اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تکرار این حادثه باید مدارس ایمن سازی شوند و سیستم گرمایشی استانداردی در مدارس نصب شود.

وی ادامه داد: در این راستا اقدامات خوبی در مدارس پیرانشهر انجام شده و وبا همت خیرین و آموزش و پرورش شهرستان بیشتر کلاس های درس به سیستم حرارتی استاندارد مجهز شده‌اند ولی متاسفانه هنوز برخی روستاها از بخاری نفتی برای تامین گرمای کلاس استفاده می شود که نیازمند رسیدگی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید