مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب مطرح کرد

انجام تمام اعمال جراحی در بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب

    کد خبر :169286

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: خوشبختانه با تلاس‌های همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اصفهان، بیمارستان بانگر سابق یا جایگزین شهدای سرپل ذهاب افتتاح شد و تا کنون سه عمل جراحی نیز در آن انجام شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر مازیار طهماسبی اظهار داشت: روز گذشته در بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب یک زایمان طبیعی انجام شد و اولین نوزاد در این بیمارستان متولد شد.

وی با بیان اینکه تمام اعمال جراحی در اتاق‌های عمل بیمارستان بانگر انجام می‌شود، افزود: نیروهای بهداشتی و درمانی مورد نیاز از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از امروز در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شدند و کمبودی از نظر نیروی تخصصی پزشکی نداریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب یادآور شد: در حال حاضر کانکس بجای مراکز بهداشتی تخریب شده مستقر شده، اما پرسنل بهداشتی و درمانی این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب، نیاز به اسکان در کانکس دارند.

بنابر اعلام وب‌دا، طهماسبی اضافه کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی و سرمای هوا، لازم است که پرسنل بهداشتی و درمانی شهرستان در کانکس مستقر شوند، البته مذاکراتی در این زمینه انجام شده که امیدواریم برای حفظ کرامت و شان انسانی نیروهای بهداشتی و درمانی این منطقه، تامین کانکس برای آنها با سرعت انجام شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید