هزینه معاینه‌فنی خودروهای دوگانه‌سوز چقدر است؟

  • خودرو
  • جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۳۱
    کد خبر :132023

پیرو انتشار خبری مبنی براینکه هزینه تست هیدرواستاتیک هرخودروی دوگانه سوز ۶۲ هزارتومان است، تعدادی از شهروندان معتقد بودند که هزینه دریافتی از آنها به منظور تست خودرویشان بیشتر بوده است که مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور در پاسخ به این اعتراضات این هزینه را صرفا برای تست هیدرو استاتیک دانست و حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز را ۱۸۱ هزارتومان اعلام کرد.

سعید قیصر در این باره گفت: هزینه کلی معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز شامل 62 هزارتومان برای تست هیدرواستاتیک، 22 هزارتومان هزینه بازدید چشمی، 28 هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و در مجموع تست هر خودروی یک مخزنه 112 هزارتومان است.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، وی اظهار کرد: همچنین برای خودروهای دومخزنه نیز تست هیدرواستاتیک هر مخزن 62هزارتومان است که در نهایت 124هزارتومان هزینه تست دو مخزن، 35 هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و 22هزارتومان هزینه بازدید چشمی بوده که در نهایت هزینه تست هر خودروی دو مخزنه 181 هزارتومان می‌شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در مراکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی به منظور تست خودروهای دوگانه سوز به شماره30007111 پیامک بزنند یا به سامانه سیمفا مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه سیمفا مسئول رسیدگی به شکایات، انتقادات و نظرات شهروندان است. همچنین سامانه پیامکی نیز برای رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان فعال است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف در هر یک از مراکز معاینه فنی خودروی های دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی جهت تست می‌توانند پیامک خود را ارسال کنند و به این شکایات در مدت 48 ساعت رسیدگی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید